در گفتگو با فارس مطرح شد؛

«هوشنگ امیراحمدی» برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ اعلام کاندیداتوری کرد

هوشنگ امیراحمدی برای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم اعلام کاندیداتوری کرد.

«هوشنگ امیراحمدی» برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ اعلام کاندیداتوری کرد

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، هوشنگ امیر احمدی، برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ اعلام کاندیداتوری کرد.

بر پایه این خبر وی یکی از اهداف خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را کمک به ساختن یک اقتصاد ملی و مقاوم از طریق تجهیز منابع داخلی و افزایش تولید و کار برای جوانان اعلام کرده است.

همچنین کمک به بهسازی محیط‌‌ زیست بحرانی کشور از طریق جهانی کردن خطر و درخواست کمک از دیگر اهدافی است که امیر احمدی مطرح کرده است.

 وی چندی پیش در گفت‌وگویی تفصیلی بابیان اینکه «باید رئیس‌جمهور ایران شوم و بعد بمیرم» در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه فکر می‌کنید به‌جز شما افراد دیگری با تابعیت آمریکایی بخواهند ثبت‌نام کنند؟ گفته بود من چنین فردی را که جاه‌طلب باشد در بین ایرانیان آمریکا نمی‌شناسم. برنامه انتخاباتی و زندگی‌نامه من در سایتم قرار دارد و یک نسخه از آن را به آقای روحانی داده‌ام.

هوشنگ امیراحمدی متولد ۱۳۲۶ و از اهالی بخش شاندرمن ماسال در گیلان است، وی از سال ۱۹۷۵ در آمریکا اقامت دارد و درحال حاضر نیز استاد دانشگاه راتگرز (دانشگاه ایالتی نیوجرسی) و مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه این دانشگاه است.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
راجع به برجام دو کلام حرف حساب زدید،انتظار رییس جمهور شدن را نداشته باشید
ناشناس
فقط مونده بود یه دلال روابط با آمریکا سنگ اقتصاد مقاومتی رو به سینه بزنه بقول معروف چه عزایی ست مرده شور براش گریه میکنه!!! قابل توجه حسن روحانی
در حاشیه