در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان مطرح شد:

ستاد انتخابات رشت بسیار پویا است/ آمار ۴ سال دولت یازدهم نسبت به دولت گذشته در گیلان قابل دفاع است

استاندار گیلان صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان رشت، عملکرد این ستاد را پویا و قابل تقدیر عنوان کرد.

ستاد انتخابات رشت بسیار پویا است/ آمار ۴ سال دولت یازدهم نسبت به دولت گذشته در گیلان قابل دفاع است

به گزارش ۸دی، به نقل از ایلنا، محمدعلی نجفی صبح امروز در جمع فرمانداران گیلان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مربوط به یک سال و یک دولت نیست.

استاندار گیلان افزود: رویکرد رئیس جمهور و دولت در همین راستا بوده و توفیقات خوبی در چندین ماهی که متولی این امر بوده داشته است و آمار و ارقام گویای این واقعیت است.

نجفی با بیان اینکه تورم بالای ۴۰ درصد را به زیر ده درصد رساندن کار سنگینی است، گفت: این امر مدتی رکود را با خود به همراه خواهد داشت.

وی با مهم و پر اهمیت خواندن انتخابات پیش رو از زحمات رئیس ستاد انتخابات استان و فرمانداران تشکر کرد و افزود: در ستاد انتخابات و فرمانداری رشت همه چیز بسیار مناسب و پویا است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه همه باید در صحنه حضور داشته باشند و رقابت کنند بیان داشت: تاکید ما بر متن صریح قانون است و اعمال سلیقه و اندیشه خاص را در روند انتخابات نداریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اگر تبعیض و رقابت ناسالم وجود داشته باشد دشمنی ها به وجود می آید گفت:استعلامات بر اساس قانون انجام شود و از هرگونه تصمیم سلیقه ای و موردی پرهیز شود.

نجفی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنند شرایطی ایجاد شود که  مردم احساس کنند رأی شان اثرگذار است اظهار کرد: دوماه پیش رو را باید با صبر و تدبیر و امید طی کنیم .

استاندار گیلان آمار ۴ سال دولت یازدهم را نسبت به دولت گذشته در گیلان بسیار قابل دفاع عنوان کرد و بیان داشت: گیلان در شرایطی میزبان ریاست جمهور خواهد بود که تلاش های صورت گرفته نسبت به گذشته بارز و قابل دفاع است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه