مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان:

استان گیلان چهارمین استان پرتردد کشور است / بیش از ۸ میلیون تردد وسیله نقلیه ثبت شد

مدیرکل راهداری گیلان گفت: از ابتدای طرح نوروزی استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد چهارمین استان پرتردد کشور بوده است.

استان گیلان چهارمین استان پرتردد کشور است / بیش از ۸ میلیون تردد وسیله نقلیه ثبت شد

به گزارش ۸دی، محمدرضا نازک کار در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۷ دستگاه ترددشمار استان گیلان، از ابتدای طرح نوروزی تعداد ۸ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۸۲۶ وسیله نقلیه در استان تردد داشته که محور امام‌زاده هاشم-رشت با ۳۱۷ هزار و ۷۷۳ وسیله، پرترددترین محور استان بوده است.

وی گفت: از نظر آمار ورودی و خروجی، در این مدت تعداد ۵۰۲ هزار و ۴۷۰ وسیله نقلیه وارد استان شده و ۳۴۸ هزار و ۷۲۷ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که در مقایسه با سال گذشته ۱۶ درصد رشد در ورود و ۲۵ درصد رشد در خروج از استان را شاهد بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان افزود: بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین-لوشان با میزان تردد ۲۵۲ هزار و ۷۸۸ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر-چابکسر با میزان تردد ۱۴۲ هزار و ۹۶۳ وسیله نقلیه بوده است.

نازک کار با بیان اینکه در این مدت، متوسط سرعت وسایل نقلیه، ۷۵ کیلومتر بر ساعت بوده است خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی، استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد چهارمین استان پرتردد کشور بوده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ هزار و ۳۳۰ وسیله نقلیه وارد استان و ۵۸ هزار و ۹۰۰ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین-لوشان با میزان تردد ۳۷ هزار و ۳۰۷ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر-چابکسر با میزان تردد ۲۶ هزار و ۹۲۴ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان افزود: در محور آزادراه قزوین-لوشان در ۲۴ ساعت گذشته ساعات اوج تردد بین ساعات ۱۴ الی ۱۵ و کمترین تردد بین ساعات ۶ الی ۷ صبح انجام شده است و در محور رامسر-چابکسر در ۲۴ ساعت گذشته اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین میزان تردد بین ساعات ۳ الی ۴ بامداد بوده است.

نازک کار گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه ترددشمار در استان، در ۲۴ ساعت گذشته محور امامزاده هاشم-رشت با ۴۵ هزار و ۵۶۱ وسیله، پرترددترین محور استان و پس از آن محور آزادراه لنگرود-لاهیجان با ۴۰ هزار و ۶۹۰ وسیله در رتبه دوم از نظر میزان تردد در استان قرار داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان خاطرنشان کرد: ساعات اوج تردد در ۲۴ ساعت گذشته در کل محورهای استان بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صبح انجام شده است.

وی با بیان اینکه متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعت اوج ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ کیلومتر بر ساعت بوده است اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد چهارمین استان پرتردد کشور بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه