مقدماتی جام جهانی - منطقه آسیا؛

نوبت بازی سرنوشت فرا رسید/ تیم ملی؛ عیدی ما یادت نره!

تیم ملی فوتبال ایران فرداشب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه به مصاف قطر می‌رود.

نوبت بازی سرنوشت فرا رسید/ تیم ملی؛ عیدی ما یادت نره!

به گزارش ۸دی؛ تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸  فرداشب از ساعت ۲۰و۳۰ به مصاف  قطر خواهد رفت.

در واقع سال جدید برای شاگردان کارلوس کی‌روش متقارن با عید نوروز در حساس‌ترین مقطع آغاز شده چرا که نتیجه دیدار فردا،می‌تواند تاثیر زیادی  در صعود مستقیم تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه‌، را ایفا کند.

 

%image_alt%

 

هرچند که طی این مدت، تیم ملی به واسطه رفتار های کی‌روش در تقابل با مربیانی مانند برانکو و تیمش یعنی پرسپولیس دچار چالش‌ها و حوادث گوناگونی شد اما در نهایت در مستطیل سبز همه چیز ختم به خیر شد تا مردم فوتبالدوست ایران در سومین روز از سال جدید منتظر یک عیدی بزرگ از تیم ملی فوتبال کشورشان باشند.

در این بین تنها نقطه تاریک باقی مانده فقط دور ماندن دستیاران ایرانی کی‌روش از اردو و برای دو دیدار آینده بود که در نهایت از زبان خود کی‌روش مشخص نشد که چنین تصمیم بحث برانگیزی چرا و به چه علت در این مقطع حساس گرفته شده است.

 تیم ملی فوتبال ایران در دیدار رفت با قطر که به منزله آغاز راه سخت و پرچالش رقابت‌ها بود،در تهران و در مصافی جنجالی با برتری دو بر صفر پشت سر گذاشت و حالا این انتظار وجود دارد که شاگردان کی‌روش بتوانند مقابل یکی از تیم های قعرنشین گروه اول مسابقات به روند خوب خود ادامه داده تا در نهایت بدون کشیده شدن کار به اما و اگر برای دومین بار پیاپی راهی جام جهانی شوند.

هر چند که این دغدغه و هراس وجود دارد که قطری‌ها در اندیشه تقابل به مثل رفتار ایرانی‌ها در بازی رفت باشند و همین موضوع همراه با بسته ماندن اردوی حریف عربی شاید عامل خطرناکی برای کی‌روش و تیمش محسوب شود.

 

%image_alt%

 

تیم ملی فوتبال ایران دور رفت رقابت های مقدماتی جام جهانی را با ۱۱ امتیاز و صدرنشینی به پایان برد و در صورت کسب ۳ امتیاز دیدار فرداشب، بالانشینی کشورمان در گروه حفظ شده و امیدها برای رسیدن به جام جهانی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

برنامه هفته ششم دور برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در آسیا و دیدارهای فرداشب به شرح زیر است:
*گروه یک:
قطر – ایران، ساعت ۲۰:۳۰
چین – کره جنوبی، ساعت
سوریه – ازبکستان، ساعت ۱۶:۳۰

*گروه دو
تایلند – عربستان، ساعت ۱۶:۳۰
عراق – استرالیا، ساعت ۱۶:۳۰
امارات – ژاپن، ساعت ۲۰

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه