رئیس اداره میراث فرهنگی ماسال خبر داد:

ورود بیش از ۱۱۰۰۰ مسافر و گردشگر به ماسال / راه اندازی بازارچه دایمی صنایع دستی در بام سبز + تصاویر

رئیس میراث فرهنگی ماسال گفت: تا کنون در تعطیلات ایام نوروز، بیش از ۱۱۰۰۰ نفر مسافر و گردشگر به شهرستان ماسال ورود کرده اند.

ورود بیش از ۱۱۰۰۰ مسافر و گردشگر به ماسال / راه اندازی بازارچه دایمی صنایع دستی در بام سبز + تصاویر

به گزارش ۸دی، مجید کوهی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ماسال در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: تا کنون در تعطیلات ایام نوروز، بیش از ۱۱۰۰۰ نفر مسافر و گردشگر به شهرستان وارد شده اند. قطعا این آمار در روزهای آتی افزایش خواهد یافت.

کوهی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ از سوی مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال و تولید» اظهار داشت: میراث فرهنگی ماسال هم در این راستا برنامه ریزی های دقیقی خواهد داشت و به مردم قول می‌دهیم در این سال با استفاده از پتانسیل‌های عظیم حوزه گردشگری ماسال، نقش مهمی در اشتغالزایی داشته باشیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی ماسال نوروز ۹۶ را نوروزی متفاوت از سال های گذشته برای شهرستان ارزیابی کرد و گفت: امسال در ورودی ماسال و بام سبز دو غرفه بزرگ نمایشگاهی صنایع دستی بومی برپا کرده ایم که تا کنون با استقبال خوب گردشگران مواجه بوده است.

وی افزود: با همکاری و عنایت شهرداری ماسال امسال یک غرفه اطلاع رسانی گردشگری در بام سبز راه اندازی شده است. همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته  بازارچه دایمی صنایع دستی ماسال را جهت عرضه آثار بومی در آینده ای نزدیک راه اندازی می کنیم.

کوهی در پایان گفت: از زحمات نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی، اورژانش، هلال احمر، سپاه و سایر ارگان ها که در ایام نوروز جهت رفاه حال مسافرین حضور دارند تقدیر و تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه