رئیس پلیس راه گیلان خبر داد

ترافیک روان در آزادراه قزوین ـ رشت/ تداوم محدودیت ترافیکی در گیلان

رئیس پلیس راه گیلان از ورود تدریجی خودروها به این استان خبر داد و گفت: شاهد وجود ترافیک بسیار روان در آزادراه قزوین ـ رشت هستیم.

ترافیک روان در آزادراه قزوین ـ رشت/ تداوم محدودیت ترافیکی در گیلان

به گزارش ۸دی، حسین محمدپور امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت ترافیک در سطح جاده‌های گیلان اظهار کرد: شاهد ترافیک بسیار روان و ورود تدریجی خودروها از محورهای مواصلاتی مختلف به استان هستیم و ترافیک آزادراه قزوین ـ رشت، چابکسر به گیلان و آستارا به رشت روان است.

وی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی گیلان در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان اعمال شده و تا ۱۴ فروردین‌ماه جاری ادامه دارد ضمن اینکه عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح محدودیت ترافیکی در تمام آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه عبور و مرور انواع تریلر و کامیون به غیر از تریلرهای مواد سوختی و فاسد شدنی در تمام محورهای برون‌شهری در ایام نوروز ممنوع است، تصریح کرد: روزهای چهارم، دهم، یازدهم، دوازدهم و چهاردهم فروردین‌ماه جاری تردد انواع تریلر و کامیون در محور قدیم قزوین ـ رشت ممنوع است ضمن اینکه ۱۱، ۱۲ و ۱۴ فروردین‌ماه جاری محدودیت‌های ترافیکی برای این وسایل نقلیه در محور اردبیل ـ آستارا اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه