همزمان با شب عید نوروز 96 صورت گرفت؛

اکران مستند «فتح دنیا با دو پا» در مسجد جامع شاندرمن

مستند «فتح دنیا با دو پا» و نماهنگ «ایستاده ایم ۲» در قالب جشنواره عمار شب گذشته در مسجد جامع شاندرمن اکران شد.

اکران مستند «فتح دنیا با دو پا» در مسجد جامع شاندرمن

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، شب گذشته همزمان با شب عید نوروز، نمازگزاران مسجد جامع شاندرمن نظاره گر یک مستند و یک نماهنگ از جشنواره مردمی عمار بودند.

مستند «فتح دنیا فقط با دو پا» و نماهنگ «ایستاده ایم۲» در این هفته از اکران های مردمی جشنواره عمار در مسجد شاندرمن اکران شد.

 

مستند فتح دنیا فقط با دوپا درباره جانبازی است که چشم و دو دست خود را در جنگ از دست داده اما با این حال فعالیت های خارق العاده ای همچون فتح قله های چند هزار متری دارد که همه را مسحور خود می کند. در دیدار رهبری با این جانبار، میان شوخی های فراوان، در جواب اینکه دماوند هم رفتی؟ می‌گوید کوه دماوند را برای دستگرمی و با دو میروم!

این مستند اثر محمد رضا حاج محمد حسینی است.

 

نماهنگ “ایستاده‌ایم ۲” نیز روایتی از ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز ۶۵۵ در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریکایی در منطقه همراه با داستان گروهی جوان انقلابی است که در حاشیه یک روز گرم در خلیج فارس دست به کاری خارق العاده می زنند.

تولید این اثر بیش از ۲ سال زمان برده و از جلوه‌های ویژه میدانی و رایانه ای بهره گرفته و به طور کامل توسط نیروهای ایرانی و در داخل کشور انجام شده و همین موضوع تولید آن را طولانی کرده است.

نماهنگ معروف “ایستاده ایم ۱” سه سال پیش منتشر شد و تقدیر رهبر معظم انقلاب را نیز در پی داشت. نویسنده و کارگردان این اثر محمدباقر مفیدی کیا است.

گفتنی است فیلم های جشنواره مردمی عمار غروب هر هفته در مسجد جامع شاندرمن اکران می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه