شهرداران سنگر و کوچصفهان انتخاب نشده‌اند

فرماندار رشت گفت: شهرداران دو شهر سنگر و کوچصفهان رشت هنوز انتخاب نشده‌اند.

شهرداران سنگر و کوچصفهان انتخاب نشده‌اند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، سید ولی‌الله عظمتی شامگاه چهارشنبه در جمع اعضای شورا و شهردار جدید خشکبیجار در کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) این شهر با بیان اینکه استفاده از آموزه‌های دینی و رفتار ائمه (ع) راهگشای راه ما است، اظهار کرد: طبق فرمایش امام راحل باید همواره خود را در محضر خدا ببینیم.

وی با اشاره به اینکه این روزها متعلق به امام راحل است، افزود: انقلاب امام راحل موجب تحولات زیادی در منطقه شده است و امروز همه ما بر سر سفره امام (ره) و شهدا نشسته‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) برای رضای خدا عمل می‌کرد و به پیروزی رسید، تصریح کرد: در آستانه سی و پنجمین بهار پیروزی انقلابی هستیم که برای پیروزی آن بهای سنگینی پرداخت کرده‌ایم و همه وظیفه داریم به این مردم و کشور خدمت کنیم.

وی خشکبیجار را یک شهر فانتزی و گردشگری توصیف کرد و یادآور شد: این شهر نیازمند عمران و آبادانی است و باید با توسعه مدیریت شهری مدیریت شود.

عظمتی، عمران و آبادانی خشکبیجار را نیازمند برنامه‌ریزی، محاسبات جدید و منطقی، امکانات و تجهیزات روز است.

وی دنیای امروز را عصر ارتباطات، علم و فناوری دانست و متذکر شد: ایران با داشتن دانشمندان مطرح در دنیا توانسته است پیشرفت‌های علمی زیادی داشته باشد.

فرماندار رشت به داشتن انسجام و وحدت‌ رویه در بین مسئولان تأکید کرد و گفت: در کنار یکدیگر بودن و به‌هم کمک کردن می‌تواند ما را برای پیشرفت و اعتلای شهر یاری کند.

وی مسئولیت را یک آزمایش و امتحان دانست و خاطرنشان کرد: این مسئولیت امروز به عهده شهرداری و شورای شهر گذاشته شده است.

عظمتی با اشاره به اینکه پنجمین شهردار شهرستان رشت در خشکبیجار معرفی شده است، خاطرنشان کرد: سنگر و کوچصفهان دو شهری هستند که هنوز شهردار آنها انتخاب و معرفی نشده است و برای تسهیل در امور باید هر چه سریع‌تر سکان شهر به مسئولی سپرده شود.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار نخستین وظیفه شورا است، یادآور شد: اعضای شورای دو شهر مذکور هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب و معرفی شهردار به فرمانداری اقدام کنند. 

این مسئول حمایت از سرمایه‌گذاران را نیز مورد تأکید شورا و شهرداری قرار داد و یادآور شد: شورا و شهرداری از سرمایه‌گذاران حمایت بیشتری کنند تا با سرازیر کردن سرمایه‌های خود به این منطقه شاهد عمران و آبادانی بیشتر شهر باشیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه