نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری :

مسئولیت طعمه و لقمه نیست،فرصت برای خدمت و نوکری است

آیت الله شیخ احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در شورای اداری شهرستان تالش گفت : آقایان مسئول، مسئولیت طعمه و لقمه نیست، فرصت برای خدمت و نوکری است .

مسئولیت طعمه و لقمه نیست،فرصت برای خدمت و نوکری است

به گزارش ۸دی به نقل از  مریان خبر ؛ آیت الله شیخ احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در  آخرین جلسه شورای اداری شهرستان تالش گفت: مقام معظم رهبری(حفظه الله) در اولین دیدار با اعضای مجلس خبرگان فرمودند.خبرگان به نمایندگی از مردم و ملت باید مطالبه گری بکنند از مسولین و درد دل مردم ومشکلات را به مسئولین منعکس کنند.

وی ادامه داد: مسئولین بدانند شأن آنها در مقابل مردم فقط وفقط نوکری وخادم بودن هست ، این انقلاب اسلامی یک امانتی است که امام راحل و شهداء و مردم در اختیار ما گذاشته اند و باید از آن مراقبت شودواین مراقبت با خدمت به مردم محقق می شود،آقای مسئول مسؤلیت طعمه ولقمه نیست .فرصت برای خدمت ونوکری است.

آیت الله پروایی در ادامه بیان داشت: راه امام و شهداء آیا تجمل گرایی و ثروت اندوزی و کاخ سازی و ویلا سازی بود و یا اینکه اهمیت دادن به فقرا ومستضعفین؟؟چرا باید یک مسئول و رئیس اداره برای یک امضا کردن آنقدر سهل انگاری بکند که اشک یک مراجعه کننده بریزد، آقایان در ادارات کاری کنید که مردم امیدوار بشوند.عملکرد ما خدا نکند که باعث دلسردی مردم که ولی نعمت ما هستند از انقلاب و راه ولایت شود.

وی در ادامه اظهار داشت: آقایان حفظ منابع طبیعی و ملی جزء وظایف مسئولین است ، امام آمد تا با ناهنجاری ها ومنکرات مبارزه کند وشهدای ما هم با همین هدف جان خود رو فدای اسلام وانقلاب کردند، دغدغه مقام معظم رهبری خدمت به مردم مخصوصا فقراء ومستضعفین است پس باید همه ما هم به ایشان اقتداء کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان در پایان صحبت های خود گفت: هر چند مدت باید فرماندار، نماینده و امام جمعه محترم و مسئولین ذی ربط باید به مناطق متعدد سر بزنند درد مردم را از نزدیک باید لمس کنند،نه اینکه در اتاق و دفتر باشند و از مشکلات مردم بیخبر و منتظر یک گزارش باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه