نماینده مردم آستارا در مجلس:

نفوذکنندگان در بدنه هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان دلداده استکبار هستند

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: نفوذکنندگان در بدنه هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گیلان دلداده استکباری و از حامیان و فداییان پرچم آمریکا هستند.

نفوذکنندگان در بدنه هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان دلداده استکبار هستند

به گزارش ۸دی، ولی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به معرفی ناصحیح برخی از افراد به‌عنوان اعضای هیأت نظارت بر پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گیلان اظهار کرد: طیف‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی در استان با این انتخاب مخالف هستند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد دارای زاویه با ولایت مطلقه فقیه در بدنه اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان گیلان نفوذ کرده‌اند، تصریح کرد: نفوذ یک عده در بدنه اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها نگران‌کننده و تأسف‌بار است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نفوذ کنندگان در بدنه هیأت نظارت بر انتخابات را دلداده استکباری دانست و خاطرنشان کرد: اینها همان افرادی هستند که پرچم آمریکا را از زیر پای دانشجویان انقلابی جمع کردند و سابقه تاریک آنها گویای ماهیت فکری و خط‌مشی سیاسی آنها است.

وی با اشاره به اینکه برخی از این افراد در مقاطعی از زمان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تبعیت از استکبار جهانی و ایادی کفر در مقابل آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه ایستادند، اضافه کرد: رفتار این افراد موجب رنجش خاطر مقام معظم رهبری شد.

داداشی گفت: با تمام احترام به گروه‌ها و احزاب مختلفی که مورد حمایت نظام هستند انتخاب برخی به‌عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستاهای گیلان با ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های شهدا تعارض دارد و باید هرچه سریع‌تر مورد تجدید نظر اساسی قرار گیرد.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قرار گرفتن برخی از این افراد در هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گیلان مهیا کردن شرایط برای نفوذ تفکر سیاسی مردود مردم استان و داوطلب شدن یک عده از فتنه‌گران در انتخابات شوراهای شهر و روستاهای استان گیلان است.

وی متذکر شد: هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گیلان نسبت به انتخاب افرادی که حامیان و فداییان پرچم آمریکا هستند و در بدنه اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان نفوذ و عضویت پیدا کرده‌اند باید عکس‌العمل قاطعانه نشان دهند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم فهیم استان گیلان خاطرنشان کرد: مردم گیلان ثابت کرده‌اند با بصیرت هستند و در مواقع حساس عکس‌العمل مناسب را نشان می‌دهند و  در ایام سرنوشت‌ساز انتخابات با درایت و بصیرت اسلامی انقلابی با عزم راسخ در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه