فرمانده نیروی انتظامی شفت:

آمار تصادفات در شفت قابل قبول نیست/ کرامت و انضباظ اجتماعی مورد توجه همه باشد

فرمانده نیروی انتظامی شفت به حفظ کرامت و انضباط اجتماعی تاکید کرد و گفت: کاهش یک درصدی آمار تصادف در شفت قابل قبول نیست.

آمار تصادفات در شفت قابل قبول نیست/ کرامت و انضباظ اجتماعی مورد توجه همه باشد

به گزارش خبرنگار ۸دی از شفت، علی صداقت صبح امروز در نشست مشترک خود با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و همچنین تقدیر از خبرنگاران شفت اظهار داشت: رسانه ها نقش بسزایی در تامین نظم و امنیت جامعه دارند.

وی در تشریح عملکرد یکساله ناجای شهرستان شفت به کاهش ۱۱ درصدی وقوع جرم در شفت اشاره کرد و افزود: به همت تلاش های نیروهای خدوم ناجا در مقایسه با سال گذشته ۳ درصد افزایش کشف داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شفت در تشریح اقدامات انجام شده مقابله با اقلام غیر فرهنگی گفت: توانسته ایم با اجرای برنامه های فرهنگی جلوی تخریب ارزشهای اسلامی و فرهنگی را بگیریم.

صداقت در خصوص قاچاق سوخت نیز اظهار کرد: در سال جاری اقدامات قابل ملاحظه ای نسبت به قاچاق سوخت و کالا ترتیب داده ایم.

وی با بیان اینکه آمار تصادفات در شفت قابل قبول نیست بیان کرد: بی توجهی شهروندان به امور ترافیک عامل اصلی افزایش تصادفات در شهرستان است.

فرمانده نیروی انتظای شهرستان شفت از مشارکت مثبت مردم شهرستان در کاهش آسیب های ناشی از مواد محترقه خبر داد و گفت: مشارک مردم در کاهش آسیب های اجتماعی در مقابله با مواد محترقه بسیار خوب بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شفت افزود: تماس شهروندان شفت به فوریت های پلیس ۱۵درصد بیشتر بوده است.

صداقت با اشاره به اینکه یک درصد کاهش وقوع تصادفات در شهرستان داشته ایم، متذکر شد: در تصادفات جرحی یک درصد افزایش داشته ایم که شهروندان باید توجه بیشتری به فرهنگ ترافیک داشته باشند.

وی با اعلام اینکه نیروی انتظامی با آرامش و نشاط بهاری آماده خدمت رسانی به مردم است، تصریح کرد: تلاش هایی صورت گرفته تا با افزایش اکیپ های گشتی در مناطق گردشگری امنیت و نظمی پایدار حاکم باشد.

فرمانده نیروی انتظامی شفت اجرای طرح گیلان مطهر در شفت خبر داد و افزود: با همکاری روحانیت معزز و برادران بسیجی طرح گیلان مطهر به قوت خود باقی است و در دو نقطه از شهرستان ارائه خدمات می کنند.

صداقت به حفظ امنیت اجتماعی و کرامت انسانی تاکید کرد و بیان داشت: حفظ کرامت شهروندان، قانون مداری و انظبات اجتماعی باید مورد تاکید همه قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه