رئیس پلیس راه گیلان خبر داد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی در جاده های گیلان

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی در جاده های این استان خبر داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی در جاده های گیلان

به گزارش ۸دی، سرهنگ ” حسین محمدپور” صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت ترافیکی جاده های گیلان که از ۲۵ اسفند ۹۵ آغاز شده است تا ۱۴ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ورود فزاینده گردشگران به استان گیلان، افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح محدودیت ترافیکی در تمامی آزاد راه ها و بزرگراه ها و محورهایی که در آن ها محدودیت ترافیکی اعلام شده، ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با تصریح براینکه در تمامی محورهای برون شهری در این ایام،عبور و مرور انواع تریلر و کامیون ممنوع است، گفت: تریلرهای حمل مواد سوختی و فاسد شدنی از این محدودیت مستثنی هستند.

وی با تاکید براینکه در روز ۱۳ فروردین ۹۶ عبور و مرور انواع تریلر و کامیون و کامیونت در جاده های برون شهری کشور ممنوع است، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین از سوی رانندگان موجب کاهش حوادث در ایام نوروز خواهد شد.

رئیس پلیس راه گیلان با یادآوری اینکه تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب تاریخ های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اسفندماه سال جاری و روز های ۴ ، ۱۰، ۱۱، ۱۲و۱۴ فروردین ماه سال ۹۶ در محور قدیم قزوین – رشت ممنوع است، ادامه داد: تردد این خودرو ها از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ شب روز های ۲۸ ، ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه سال جاری و ۱۱، ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه سال ۹۶ در محور اردبیل – آستارا ممنوع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه