با اجرای طرح نظارتی نوروز 96 در گیلان صورت گرفت؛

۱۸ هزار مورد بازرسی از مراکز اقتصادی و خدماتی / ۱۷۰۰ مورد پرونده تخلف صنفی ثبت شد

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از ثبت ۱۷۰۰ مورد پرونده تخلف صنفی در اجرای طرح نظارتی نوروز ۹۶ خبر داد.

۱۸ هزار مورد بازرسی از مراکز اقتصادی و خدماتی / ۱۷۰۰ مورد پرونده تخلف صنفی ثبت شد

به گزارش هشت دی، محمد درویش کردار رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه تقاضای عمومی در بخش های تهیه کالا و خدمات افزایش پیدا کرده است بر لزوم کنترل بازار در آستانه فرارسیدن شب عید تأکید کرد و از اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز از آغاز اسفند ماه سالجاری خبر داد.

وی افزود: از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۱۸ هزار و ۶۴۰ مورد بازرسی از سطح واحدهای اقتصادی استان انجام شده است که از این تعداد یک هزار و ۷۴۷ مورد تخلف شناسایی و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

محمد درویش کردار بیشترین تخلفات کشف شده را در حوزه پخش پوشاک، کیف و کفش عنوان و تصریح کرد: بخش خدمات عمومی از جمله قالیشویی و خشکشویی ها، خواربار و خشکبار به ترتیب بیشترین تخلفات را شامل بوده است.

وی با اشاره به انجام ۲۷۵ مورد گشت مشترک با همکاری دستگاه های مرتبط از جمله تعزیرات حکومتی، بازرسی اصناف و… گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون ۷۴۰ مورد گزارش و شکایات مردمی به ستاد خبری سازمان رسیده که تمامی این گزارشات مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به افزایش ساعات کاری ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطر نشان کرد: از شهروندان گیلانی می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ گزارش دهند تا در اسرع وقت توسط بازرسان این سازمان مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش هشت دی، طرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز، از ابتدای اسفند سالجاری لغایت پایان فروردین ۹۶ به مدت دو ماه اجرایی می شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه