عضو شورای شهر رشت:

حقوق کارکنان شهرداری رشت پرداخت شد

عضو شورای شهر رشت گفت: حقوق تمام کارکنان شهرداری پرداخت شده و در تلاشیم عیدی آنها را در روزهای پایانی سال جاری بپردازیم.

حقوق کارکنان شهرداری رشت پرداخت شد

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، محمدحسین واثق کارگرنیا با اشاره به اولویت‌های شهرداری این شهر در روزهای پایانی سال اظهار کرد: با توجه به بارش برف با حجم بسیار و فاصله نزدیک در رشت، تاثیر منفی در تمام ابعاد شهری به‌ویژه در بخش آسفالت داشته است.

وی به وجود مشکلاتی از گذشته در سطح شهر رشت اشاره کرد و افزود: بارش برف خرابی‌هایی در سطح قابل توجهی از شهر ایجاد کرد و این امر موجب نگرانی‌هایی بین مردم شد ضمن اینکه تعطیلات نوروزی را در پیش داریم و مسافران در حال ورود هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه بیشترین توجه مجموعه شهرداری در بخش روکش و ترمیم آسفالت است، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها با توجه به شرایط نامناسب جوی انجام شده و آسفالت مسیرهای اصلی و شریانی در اولویت است.

واثق کارگرنیا، آسفالت مسیرهای فرعی و درجه دوم را در مرحله بعدی خواند و بیان کرد: پس از تعطیلات نوروزی روکش و ترمیم آسفالت مسیرهای مذکور انجام می‌شود ضمن اینکه مسیر ورودی شهر رشت از طرف تهران وضعیت اسفباری پیدا کرده و بخش عمده‌ای از آسفالت آن انجام شده است.

وی به تلاش شهرداری رشت در قابل تحمل کردن آسفالت معابر این شهر برای مردم و مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم گلایه مردم را به کمترین حد برسانیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه پرداخت حقوق، دستمزد، پاداش و عیدی کارکنان از دیگر اولویت‌ها در روزهای پایانی سال است، خاطرنشان کرد: حقوق تمام کارکنان در بخش‌های مختلف پرداخت شده و عیدی تا روزهای باقی‌مانده پایان سال پرداخت می‌شود.

واثق‌کارگرنیا به کنترل روزانه ورودی و خروجی منابع مالی شهرداری رشت توسط اعضای شورای اسلامی این شهر اشاره کرد و متذکر شد: کنترل منابع مالی به دلیل اولویت پرداخت حقوق کارکنان بوده و در مرحله بعدی طلب پیمانکاران در بخش‌های مختلف پرداخت می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه