ترس در اردوگاه اصلاحات...

نظر اتاق فکر اصلاح طلبان درباره کاندیداتوری آیت الله رئیسی+ دستورالعمل تخریب

جلسه‌ اخیر اتاق فکر اصلاح‌طلبان برگزار شده و چند نفر از چهره‌های شاخص فتنه از جمله تاجزاده نیز به عنوان مهمان در آن حضور داشته‌اند.

نظر اتاق فکر اصلاح طلبان درباره کاندیداتوری آیت الله رئیسی+ دستورالعمل تخریب

به گزارش ۸دی، جلسه‌ اخیر اتاق فکر اصلاح‌طلبان و برخی چهره های ارشد اعتدالی در خارج از نهاد ریاست جمهوری برگزار شده و چند نفر از چهره‌های شاخص فتنه از جمله تاجزاده نیز به عنوان مهمان در آن حضور داشته‌اند.
به گزارش جهان نیوز، مهمترین موضوع بحث شده در این جلسه نیز در مورد مصاحبه‌ های بوده که درباره حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری در برخی رسانه ها مطرح و سپس تایید و تکذیب می شود.
در این نشست درباره آخرین وضعیت اصولگرایان بحث شده و جمع‌بندی این بوده که اگر آیت الله رئیسی بیاید، برخی اختلافات در اصولگرایان به وحدت نیروها منتهی می شود و شاهد معرفی کاندیدای واحد از این جریان خواهند بود و حتی گزینه های همچون جلیلی و قالیباف نیز به آقای رئیسی تمکین خواهند کرد.
در همین حال در این جلسه اینچنین جمع بندی شده که اگر حضور آیت الله ئیسی در انتخابات قطعی شد باید ایشان را به عنوان نماد حاکمیت و کاندیدای نهادهای نظام معرفی کرد و دقیقاً مدل سال ۷۶ داستان آقای ناطق و خاتمی یکبار دیگر باید به وجود آورد.
همچنین در این جلسه اذعان شده که  اگر آیت الله رئیسی بیاید  علما سرتاسر کشور، جامعه مدرسین و مراجع تقلید و ائمه جمعه نیز از ایشان حمایت خواهندکرد.
نکته جالب این که تصمیم گیری کرده اند که تهدید ایجاد اجماع علما در سرتاسر کشور درباره آیت الله رئیسی را باید تبدیل به فرصت برای خودشان بکنند و به همین دلیل تصمیم گیری کرده اند که باید در جامعه و افکار عمومی القا کنند که خیلی ها در حاکمیت نمی خواهند که روحانی یکبار دیگر رئیس جمهور شود!
جمع بندی نهایی در این جلسبه نیز این بوده که باید گروه‌های عملیات روانی و رسانه‌ای درباره حضور آیت الله رئیسی در انتخابات آماده باش باشند.
لازم به ذکر است که به اعتقاد ناظرین سیاسی فضای انتخابات ریاست جمهوری ۹۴ بسیار متفاوت تر از انتخابات سال ۷۶ است و دولت تدبیر و امید در همان چهار سال اول خود تبدیل به نماد حفظ موجود و عدم تغییر فضای سیاسی و معیشتی مردم تبدیل شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه