عضو شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان:

جمنا دغدغه حل مشکلاتی را دارد که دولت با بی تفاوتی نسبت به توان داخلی از آن عاجز مانده است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در تشریح اهداف این جبهه، گفت: جبهه مردمی دغدغه حل مشکلاتی را دارد که دولت یازدهم با گره زدن آنها بر روابط خارجی و بی تفاوتی نسبت به توان داخلی از حل آن عاجز مانده است.

جمنا دغدغه حل مشکلاتی را دارد که دولت با بی تفاوتی نسبت به توان داخلی از آن عاجز مانده است

به گزارش ۸دی، طیبه بزرگی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد سیاست های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد:  جریان های مختلف سیاسی تلاش می کنند تا نیروهای خود را برای حضور در رقابت های اردیبهشت ۹۶بسیج کنند.

وی ادامه داد: از یک سو اصلاحات با محوریت شورای عالی سیاست گذاری خود سعی می کند بر انتخابات و چینش نامزدها اثرگذار باشد و از سوی دیگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بدنه اجتماعی و نخبگان سیاسی خود را سازماندهی می کند.

** اعلام موجودیت جبهه مردمی فارغ از دسته بندی های رایج حزبی و سیاسی

عضو شورای مرکزی جمنا در گیلان، گفت: جبهه مردمی با محوریت برخی چهره های برجسته انقلابی فارغ از دسته بندی های رایج حزبی و سیاسی اعلام موجودیت کرده است.

بزرگی در تشریح اهداف بزرگ جبهه مردمی نیروهای انقلابی، افزود: این جبهه دغدغه حل مشکلاتی را دارد که دولت یازدهم با گره زدن آنها بر روابط خارجی و بی تفاوتی نسبت به توان داخلی از حل آنها عاجز مانده است.

عضو شورای مرکزی جمنا در گیلان با تأکید بر اینکه دولت سعی دارد بر طبل توخالی برجام بکوبد، تصریح کرد: دولت می خواهد برجام را حلال مشکلات مردم و جامعه و در مجموع کشور بداند.

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اجرای مفاد سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری را راه حل بسیاری از مشکلات کشور دانسته و اجرای آن توسط دولت و دستگاه ها را مؤکدانه پیگیری می کند.

** برای اولین بار فرایند انتخابات از پایین به بالا و از مسیر مشارکت های مردمی می گذرد

بزرگی در تشریح برنامه های انتخاباتی جبهه، اضافه کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قصد دارد برای اولین بار فرایند انتخاباتی را نه از بالا به پایین بلکه از پایین به بالا و از مسیر مشارکت های مردمی و با نظر مستقیم مردم هدایت کند و به مقصد نهایی برساند.

عضو شورای مرکزی جمنا در گیلان، ادامه داد: در مسیر اهداف انتخاباتی این جبهه قرار است مردم  قبل از روز انتخابات که پای صندوق های رأی حاضر می شوند کاندیدای نهایی جبهه را با رأی نمایندگان استانی و شهرستانی خود انتخاب کنند.

**در گذشته به نوعی شاهد وحدت نیروهای انقلابی پشت درب های بسته بودیم

وی با تأکید بر اینکه در گذشته به نوعی شاهد وحدت نیروهای انقلابی پشت درب های بسته بودیم، افزود: این بار قرار است با حضور و مشارکت مردم و نمایندگان مردم از سراسر کشور کاندیدای نهایی نیروهای انقلابی مشخص گردد.

** هدف جمنا فقط انتخابات نیست

عضو شورای مرکزی جمنا در گیلان این جبهه فرا حزبی است و هدف جبهه فقط انتخابات نیست بلکه این باید همچنان چتر بزرگی برای همه انقلابیون باشد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای انتخابات ۹۶یکی از اهداف این جبهه است و باید قادر باشیم انسجام را در بین همه اقشار مردم ایجاد کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه