عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با 8دی:

هرچه ایران به تعهداتش در برجام عمل کرد آمریکایی ها بیشتر بدعهدی کردند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به میزان تعهد ایران در برجام آمریکا عهد شکنی کرد اما ایران می تواند به ظرفیت هسته ای خود برگردد.

هرچه ایران به تعهداتش در برجام عمل کرد آمریکایی ها بیشتر بدعهدی کردند

ولی الله نانوا کناری در گفتگو با خبرنگار ۸دی در واکنش به بدعهدی انگلیس در قرارداد ۹۰۰ تن کیک زرد و بدعهدی های آمریکا در برجام اظهار داشت: آمریکا و انگلیس قبل از ورود به برجام هم چنین حالت هایی را داشتند و همیشه در عهد شکنی ها از یکدیگر پیشی گرفته اند.

وی با بیان اینکه “آمریکا و انگلیس مصداق سگ زرد برادر شغال است” می باشند، افزود: انگلیس و آمریکا دو کشور استعمارگر هستند که استعمارگری آنها مسبوق به سابقه است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی همراهی آمریکا و انگلیس با یکدیگر را موجب موفقیت آنها در عرصه های بین المللی دانست و گفت: امروز شاهد اتحادی بین آمریکا و انگلیس هستیم که بتوانند در عرصه استعماری خود گام های اساسی بردارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به رفتار متناقض گروه ۱+۵ در برجام اشاره و اظهار کرد: ما در برجام هر چقدر که به تعهدات خود عمل کردیم آنها به همان میزان و بلکه بیشتر بدعهدی کردند که همچنان عهد شکنی آنها ادامه دارد.

نانواکناری با بیان اینکه باید افکار عمومی علیه آمریکا و انگلیس بسیج شوند که الحمدلله به همان سمت و سو در حال پیش روی هستیم، متذکر شد: تصمیماتی که ترامپ اتخاذ کرده افکار عمومی را بر علیه خود شورانده است و اگر این رفتارها ادامه دار باشد کشور های دیگر را علیه خود می شوراند که باعث نابودی خودشان خواهد شد.

وی با هشدار به اینکه ما نقض عهدها را دنبال می کنیم و جواب درخور و قاطعی ای به پیمان شکنی های متعدد آنها خواهیم داد، تصریح کرد: ایران این قدرت را دارد که هرگاه اراده کرد به نقطه ای که برای خود ترسیم کرده است برسد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه