امام جمعه رضوانشهر:

موفقیت اقتصاد مقاومتی در گزارش و رساله بیرون دادن نیست

امام جمعه رضوانشهر گفت: موفق بودن در اقتصاد مقاومتی با گزارش دادن نیست بلکه باید در زندگی مردم بروز و ظهور داشته باشد.

موفقیت اقتصاد مقاومتی در گزارش و رساله بیرون دادن نیست

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین هادی حبیبی در خطبه های این هفته نماز جمعه رضوانشهر ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)و روز مادر و و زن اظهار داشت: فاطمه زهرا(س) صدّیقه کبری است. خداوند در قرآن کریم صدیقین را در کنار انبیا آورده است (اولئک مع الذین انعم الله علیهم..انبیاء…صدیقین…). در اینجا صدّیق یعنى کسی که آنچه مىیاندیشد و می گوید، صادقانه در عمل آن‏را نشان می دهد و هر چه بیشتر انجام بدهد ارزشش بالاتر است.

وی افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها این را در حد اعلی داشتند و در میان زنها صدیقه کبری و صدیق اصل و اول حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست. مقام بسیار بالایی است که برای حضرت زهراس آمده است.

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به در پیش بودن سال جدید شمسی و تبریک این مناسبت گفت: سال جدید متبرک به نام نورانی حضرت زهرا(س) است. اسلام بنا به روایات و سیره اهلبیت(ع) عیدنوروز را با مقداری اصلاحـات پـذیرفتـه است. خرافات و ضدارزشها را حذف کرده و موارد مثبت را پذیرفته و بعضی از آداب را اضافه کده است.

وی استحباب غسل کردن در روز نوروز، پوشیدن بهترین لباسها، خود را خوش بو کـردن، استحباب روزه گرفتن، خواندن دعاهای متعدد مربوطه و … از تعالیم اسلامی عید نورزو دانست.

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به فعال بودن مرکز نیکوکاری رضوان در شهرستان رضوانشهر گفت: مسئولان مرکز نیکوکاری رضوان تلاش شبانه روزی و طاقت فرسایی را انجام می دهند اما درآمد وصولی این مرکز به کمک به مستمندان زیاد نیست.

وی افزود: آقایان می گویند ما در اقتصاد مقاومتی خوب عمل کردیم و پیروز شدیم. خوب اگر خوب عمل شد و پیروز شدید باید در سفره های مردم دیده می شد. سفره های مردم کوچک تر شده است. خود مقام معظم رهبری انتقاد کردند. آقا فرمودند اگر اقتصاد مقاومتی خوب عمل می شد ما این مشکلات اقتصادی را الآن نداشتیم. اگر موفق بودیم الآن اینگونه نبود. ما هم که انتقاد می کنیم می گویند شما نمی دانید اقتصاد مقاومتی چیست. موفق بودن در اقتصاد مقاومتی با گزارش دادن و رساله بیرون دادن نیست بلکه باید در زندگی مردم بروز و ظهور داشته باشد. ما که با مردم در ارتباط هستیم نمی بینیم.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه