جواب وزیر را نمی‌دهم/ در هیات مدیره می‌مانم/ بدهی ۴۰ میلیاردی خالی‌بندی است!

محمد رویانیان پس از پذیرش استعفایش از سوی هیات مدیره باشگاه در واکنش به صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: چون ایشان وزیر هستند، نمی‌توانم جواب‌شان را بدهم وگرنه بد جوابی داشتم که بدهم.

جواب وزیر را نمی‌دهم/ در هیات مدیره می‌مانم/ بدهی ۴۰ میلیاردی خالی‌بندی است!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، محمد رویانیان پس از پایان پذیرش استعفایش از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه در نشست هیات مدیره با استعفایم موافقت شد و من دیگر مدیرعامل پرسپولیس نیستم. اما در هیات مدیره می‌مانم و طرح‌ها، طلب‌ها و مسائل دیگر را پیگیری می‌کنم.

وی با بیان اینکه در خدمت پرسپولیس خواهد بود، اضافه کرد: دلخوری از اعضای هیات مدیره ندارم و تا آخرش کنار پرسپولیس هستم. هیچ فرقی هم نکرده است و فقط مدیرعامل نیستم اما کارهای اقتصادی را با به عنوان عضوی از هیات مدیره پیگیری خواهم کرد، با بی پولی و یا با پول دار بودن.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین یادآور شد: ممکن است به عنوان مشاور در کنار دایی باقی بمانم و از او می‌خواهم که حتما در پرسپولیس بماند، حتی اگر مرا از باشگاه بیرونم کنند، از پنجره به داخل می‌آیم. من عضو هیات مدیره باشگاه هستم و ۴-۵ طرح دارم که باید آن را پیگیری کنم. البته مگر اینکه مدیرعاملی بعدی نخواهد با من کار کند.

وی با اشاره به اینکه در تمام مدت مدیریتش تنها بوده است، ادامه داد: من اگر در پرسپولیس می‌ماندم آنها پرسپولیس را می‌زدند و برای اینکه پرسپولیس را نزنند، استعفا دادم. با این کار خودم سعی کردم که جلوی مشکلات را بگیرم تا پرسپولیس با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهد.‌

IMG19325967

رویانیان همچنین در خصوص بهرام افشارزاده گفت: من شنیده بودم کار افشارزاده برای دبیرکلی کمیته ملی المپیک تمام شده بود ولی به یکباره ظاهرا برق دبیرخانه رفت و همه چیز تغییر پیدا کرد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که اینگونه شد.

وی خطاب به هواداران پرسپولیس تاکید کرد: هواداران باشگاه بدانند من هم مثل شما شش آتشه پرسپولیسی هستم و پرسپولیسی خواهم ماند. درست است در دفتر باشگاه نیستم اما خودم دفتر دارم و تا آخر عمر کارهای پرسپولیس را پیگیری می کنم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا شایعه بدهی ۴۰ میلیارد تومانی شما صحت دارد؟، تاکید کرد: این یک خالی بندی است و صحت ندارد. من حتی گفتم اگر می‌خواهید به بان کی مون و خانم اشتون هم گزارش مالی باشگاه را ارائه کنم تا دیگر از این حرف‌ها نزنند.

وی درباره برگزاری دیدار دوستانه با رئال مادرید نیز خاطرنشان کرد: اگر مدیرعامل بعدی بخواهد این بازی برگزار می‌شود و اگر نخواهد که دیگر منتفی خواهد شد.

رویانیان با اشاره به اینکه شهامت برکناری‌اش را نداشتند، در مورد صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان علیه خود اظهار کرد: من را به زدن حرف‌های سیاسی وادار نکنید. من بد جوابی داشتم به ایشان بدهم اما چون وزیر است، نمی‌توانم. رویانیان هیچی چیزی نیست اما باید پرسپولیس حفظ شود

وی در مورد اینکه می‌گویند بازیکنان خواسته‌اند در پرسپولیس بمانید و با رفتن شما آیا تیم به هم نمی‌ریزد؟، یادآور شد: علی آقا یک تنه می‌تواند تیم را نجات دهد و خواهش می‌کنم همه پشت سرش مانده و از او حمایت کنند. دایی قهرمان ملی است و می‌تواند با حمایت همه فصل را با موفقیت به پایان برساند. من از او می‌خواهم به خاطر پرسپولیس و ۳۰ میلیون هواداران با اقتدار به کارش ادامه دهد و به فکر قهرمانی با تیم باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه آقای وزیر ورزش و جوانان وقت برای جلسه نداشت، یادآور شد: تا ۵۰-۶۰ قرارداد بازیکنان هم پرداخت شده و بقیه را هم می‌پردازیم زیرا وظیفه داریم قراردادشان را کامل پرداخت کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه