در برزیل؛

این مرد نامزدش را کشت جسد تکه تکه شده اش را به سگ ها داد! + عکس

بازیکن برزیلی که به قتل نامزدش متهم شده است،‌ با یک تیم جدید قرارداد بسته و درشرف بازگشت به دنیای فوتبال است.

این مرد نامزدش را کشت جسد تکه تکه شده اش را به سگ ها داد! + عکس

به گزارش ۸دی به نقل از نشریه آس، برونو فرناندس دسوزا ملقب به «برونو» دروازه‌بان برزیلی که به آدم‌ربایی و قتل نامزدش متهم است با تیم برزیلی «بوآ اسپورته» قرارداد بست.

برونو که علاوه بر ربودن و قتل نامزدش متهم است که جسد او را تکه تکه و غذای سگ‌‌ها کرده است، ماه گذشته بعد از اعتراض به دیوان عالی برزیلی نسبت به حکمی که دادگاه برایش صادر کرده بود، آزاد شد و حالا در آستانه بازگشت به زمین فوتبال قرار دارد که این اتفاق موجی گسترده از اعتراضات را به همراه داشته است.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، برونو فرناندس دسوزا که به برونو معروف است، روز گذشته (دوشنبه) قرار بود که با تیم دسته دومی بوا اسپورته در جنوب شرق برزیل قرارداد منعقد کند. این در حالیست که اعتراضات و انتقادات فراوانی به تصمیم مسئولان باشگاه بوا اسپورته صورت گرفته اما این باشگاه صریحاً اعلام کرده که برای عقد قرارداد با دروازه‌بان ۳۲ ساله سابق فلامنگو تردید نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد که حتی فشار اسپانسرهای باشگاه و تهدید آنها مبنی بر قطع همکاری همچنین واکنش‌های تندی که از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته نتوانسته باشگاه را از عقد قرارداد با برونو منصرف کند و گفته می‌شود که این بازیکن برزیلی امروز یا فردا به عنوان بازیکن جدید بوا اسپورته معرفی می‌شود.

بورنو از سال ۲۰۱۰ که اتهامش در مورد ربودن، گروگان گرفتن و قتل نامزدش ثابت شد پشت میله‌ها بوده است. او سال ۲۰۱۳ به ۲۲ سال زندان محکوم شد که البته بعدها مجازاتش کاهش یافت.

13951224120400519102756810

منبع: رکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه