فرماندار صومعه سرا در گفتگو با 8دی:

آمادگی ۱۹۸ واحد اقامتی در صومعه سرا برای اسکان مسافران نوروزی/ شهرداری ها نسبت به خدمات شهری اهتمام ویژه داشته باشند

فرماندار صومعه سرا از آمادگی شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: شهرداری ها نسبت به زیباسازی و جمع آوری زباله از سطح شهر اهتمام ویژه داشته باشند.

آمادگی ۱۹۸ واحد اقامتی در صومعه سرا برای اسکان مسافران نوروزی/ شهرداری ها نسبت به خدمات شهری اهتمام ویژه داشته باشند

علی فتح اللهی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از شکل گیری ستاد خدمات سفر در شهرستان صومعه سرا خبر داد و اظهار داشت: به تمامی دستگاه های شهرستان اعلام شده که با توجه به شرایط امسال خود را آماده کنند.

وی با بیان اینکه تلاش هایی در راستای تامین اسکان به مسافران نوروزی صورت گرفته است، افزود: ما حدود ۱۸۹ واحد اعم از مدارس و مراکز دانشگاهی و هتل های شهرستان را برای مسافران نوروزی آماده کرده ایم.

فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: شهرداری ها موظف شده اند تا امکانات زیباسازی و خدمات شایسته را به مسافران و مردم در ایام نوروز فراهم کنند.

رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان صومعه سرا در ادامه اظهار کرد: به شهرداری ها اعلام شده تا خدماتی نظیر رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر، سرویس های عمومی در شهر، روشنایی دید در شب، گل کاری در بلوارها و میادین شهر را فراهم کنند.

فتح اللهی با بیان اینکه نظافت و نظم شهری از اولویت های شهرستان صومعه سرا برای استقبال از مسافران نوروزی است، متذکر شد: شهرداری ها باید در جمع آوری زباله از سطح شهر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین از برنامه ریزی های صورت گرفته مبنی بر باز بودن مساجد و حسینیه های سطح شهرستان برای مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمام شرایط را محیا ساخته ایم تا مساجد شهرستان از جمله مساجد بین راهی از نظر نظافت و باز بودن، محیا شود تا مسافران نوروزی بتوانند خاطره ای خوش از شهرستان صومعه سرا داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه