فوتبال دسته دوم کشور؛

برق جدید شیراز با دست پر از گیلان بازگشت

تیم برق جدید شیراز در مرحله پایانی رقابت های فوتبال دسته دوم کشور تیم داماش گیلان را شکست داد و با دست پر از گیلان بازگشت.

برق جدید شیراز با دست پر از گیلان بازگشت

به گزارش ۸دی، در این بازی که عصر پنجشنبه از هفته دوم گروه یک این رقابت ها در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت مرکز استان گیلان برگزار شد، تیم برق دست به کار بزرگی زد و تیم میزبان را با یک گل شکست داد و با سه امتیاز شیرین گیلان را ترک کرد.
تیم برق در نیمه نخست در دقایق ابتدایی بازی تحت فشار تیم میزبان قرار گرفت، اما به تدریج شاگردان وحید رضایی سرمربی تیم برق بازی را به تعادل کشیدند و در دقیقه ۳۵ هم با ضربه سعید مرتضوی به گل رسیدند و سر انجام نیمه نخست را با پیروزی به رختکن رفتند.
اما در نیمه دوم، تیم میزبان برای جبران گل خورده با یک ترکیب هجومی وارد زمین شد و در دقیقه ۶۰ تیم داماش صاحب یک ضربه پنالتی شد اما ضربه مجید هوتن به تیر دروازه برق اصابت کرد تا میزبان از رسیدن به گل محروم شود.
در ادامه بازی نیر تیم داماش دست به حمله زد اما بازی خوب و منطقی برقی ها سبب شد تا آنها به گل نرسند و در دقیقه ۹۰ بازی در حالی که داور مسابقه، هشت دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، باز هم تیم میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد و این بار نیز واکنش خوب حق شناس دروازبان تیم برق سبب شد تا تیم داماش نتواند به گل مساوی برسد و در نهایت یک صفر مغلوب شدند.
هم اینک در گروه یک، تیم برق شیراز پس از ۲ بازی با سه امتیاز در رده دوم جدول ایستاد ،در این گروه تیم شهرداری کاشان با یک بازی کمتر و با سه امتیاز با تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد.
مرحله پایانی فوتبال دسته دوم کشور با شرکت ۱۲ تیم در ۲ گروه برگزار می شود و در پایان تیم های نخست هر گروه جواز صعود به لیگ دسته اول در سال ۹۶ را کسب خواهند کرد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه