عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد:

احتمال آلودگی سیگارهای قاچاق به مواد مخدر/ دخانیات کشور استاندارد تولید می شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه سیگار داخلی استاندار تولید می شود گفت: سیگار قاچاق از عوامل اعتیاد در جامعه است.

احتمال آلودگی سیگارهای قاچاق به مواد مخدر/ دخانیات کشور استاندارد تولید می شود

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان این نکته که اگر گفته می شود ۸۵ درصد سیگار موجود در کشور خارجی است و مخلوط با مواد مخدر و اعتیاد آورند دقیق نیست، اظهار داشت: نمی توان ادعا کرد که تمامی سیگار های موجود در کشور آلوده به مواد مخدر هستند.

وی با بیان اینکه برخی از مواد اولیه تولید سیگار ممکن است از خارج وارد شود، افزود: سیگارهای موجود ۱۰۰درصد خارجی نیست اما ممکن است موادش از خارج وارد شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: محتمل است توتون، کاغذ سیگار و یا اینکه فیلتر آن از خارج وارد شده باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولید سیگار در کشور با نظارت استاندارد صورت می گیرد، تصریح کرد: اکنون تولید سیگار در کشور در راستای استانداردسازی حرکت می کند.

عباسی ورود سیگار های قاچاق را یکی ازعوامل بروز اعتیاد در جوانان برشمرد و متذکر شد: سیگارهایی که به صورت قاچاق وارد می شوند بی ارتباط با افزایش اعتیاد در جامعه نیست و ممکن است به مواد مخدر آلوده باشند.

وی عرضه سیگارهای داخلی در بازار را عاری از آلودگی های اعیاد عنوان و مطرح کرد: سیگاری را که دخانیات ما تولید می کند از نظر سیستم کیفیتی با کیفیت است و طبق استاندارهای اعمال شده آلودگی های اعتیاد را ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه