استقبال سرمایه گذاران از شهرک صنعتی آستارا/ لزوم حمایت از بخش تولید

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: شهرک صنعتی آستارا مورد استقبال سرمایه گذاران بخش صنعت قرار گرفته است.

استقبال سرمایه گذاران از شهرک صنعتی آستارا/ لزوم حمایت از بخش تولید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر،  مجید عباسیان امین ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی آستارا اظهار داشت: با توجه به ایجاد و تکمیل امکانات زیر بنایی در این شهرک و موقعیت جغرافیایی شهرستان به لحاظ مرزی بودن آن سرمایه گذاران برای احداث واحد های صنعتی از این شهرک استقبال خوبی داشته اند.

وی همچنین در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی آستارا و در دیدار با فرماندار و نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعریض راه دسترسی شهرک صنعتی آستارا و تکمیل زیر ساخت ها، فسخ قرار داد واحد های راکد و واگذاری عرصه ها به متقاضیان جدید، بررسی شرایط برای توسعه شهرک در دستور کار برنامه های شرکت شهرک های صنعتی گیلان برای تکمیل و توسعه شهرک صنعتی آستارا است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: تعرفه عرصه مناسب برای ایجاد شهرک صنعتی مرزی از در خواست های این شرکت از مسئولان شهرستان آستارا است.

وی بیان داشت: همچنین در کنار سازمان صنعت، معدن کمک به واحد های صنعتی در حال فعالیت به جهت توسعه و حفظ اشتغال موجود واحد های صنعتی در مباحث مالی و سرمایه گردش از برنامه های در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه بازدیدی از سوی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان، فرماندار و نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از چند واحد صنعتی انجام شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه