عضو شورای شهر رشت:

شهردار رشت باید اخلاق مدیریتی خود را تقویت کند/ به ثابت‌قدم در بحث اجرا کامل‌ترین نمره را می‌دهم

عضو شورای شهر رشت گفت: به ثابت‌قدم در بحث اجرا کامل‌ترین نمره را می‌دهم بنابراین او فردی میدانی است.

شهردار رشت باید اخلاق مدیریتی خود را تقویت کند/ به ثابت‌قدم در بحث اجرا کامل‌ترین نمره را می‌دهم

به گزارش ۸دی، به نقل از تسنیم، محمدحسین واثق‌کارگرنیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب و ماندگار شورای چهارم پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی بوده است.

عضو شورای شهر رشت تدوین طرح تفصیلی را یکی از وظایف شهرداری و اداره راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: طرح تفصیلی تمامی مناطق رشت تا خرداد سال آینده تهیه می‌شود.

کارگرنیا ترافیک شهر را یکی از مشکلات اصلی شهر‌ رشت دانست و تصریح کرد: طرح جامع حمل نقل رشت بر مبنای تراموا تهیه شد  و در دو هفته گذشته نیز در کمیسیون کارشناسی وزارت کشور تصویب شد.

وی توسعه فضای‌ سبز و احداث پارک‌ها را یکی دیگر از اقدامات خوب شورای چهارم و شهرداری رشت عنوان کرد و گفت: در طول سال ۹۴ و ۹۵ بیش از ۱۶ پارک حاشیه‌ای از جمله پارک مفاخر در رشت افتتاح شده است.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه در زمان شورای چهارم نیز پل‌های عابر پیاده زیادی در رشت احداث شده است, عنوان کرد: ۷ پل عابر پیاده در رشت بهره‌برداری شده است و ۷ پل دیگر نیز در چند ماه آینده به بهرهأ‌برداری می‌رسد و تا پایان عمر شورای چهارم ۱۴ پل عابر پیاده در رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

کارگرنیا با اشاره به مبحث سرمایه‌گذاری در رشت بیان کرد: دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری رشت بیش از ۳۰ بسته سرمایه‌گذاری را آماده کرده که مهم‌ترین آن بسته پارک آبی است که درصورت بهره‌برداری می‌تواند جهت پرکردن اوقات فراغت مردم تاثیرگذار باشد.

وی در به پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد نحوه دخالت شورا و شهرداری در به کارگیری مشاور در شهرداری گفت: در سال ۹۵ دولت جذب مشاور را در دستگاه‌های دولتی منع کرده است و در حال حاضر مشاوران شهردار رشت زیاد نیست و به تعداد انگشتان دست هم نمی‌شوند.

عضو شورای شهر رشت شهردار رشت را در بخش اجرا فردی موفق عنوان کرد و تاکید کرد: به ثابت‌قدم در بحث اجرا کامل‌ترین نمره را می‌دهم بنابراین او فردی میدانی است و همیشه در صحنه حضور دارد و فقط  ثبات مدیریتی ثابت‌قدم نسبت به مدیرانش کم است و فرصت کار کمی را به مدیران می‌دهد و باید اخلاق مدیریتی خود را تقویت کند.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه