توسط دوستداران طبیعت صورت گرفت؛

کاشت ۵۰۰ اصله نهال در مناطق جنگلی دیلمان + گزارش تصویری

تعدادی از دوستداران طبیعت، به منظور حفظ جنگل های سیاهکل در مناطق کوهستانی این شهرستان اقدام به کاشت نهال کردند.

کاشت ۵۰۰ اصله نهال در مناطق جنگلی دیلمان + گزارش تصویری

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، تعدادی از دوستداران طبیعت، به منظور حفظ جنگل های سیاهکل در مناطق کوهستانی این شهرستان اقدام به کاشت نهال کردند.

این افراد در شهریور ماه سال گذشته تصمیم به کاشت نهال در فصل درختکاری امسال گرفتند.

با شروع فصل پاییز دانه های قابل کشت بلوط را در مناطق جنگلی جمع آوری کرده و آنها را پرورش دادند و با بررسی های انجام شده، بهترین نقطه را برای رشد درخت بلوط به صورتی که به اکوسیستم آسیبی وارد نشود انتخاب کردند.

قرار بر این بود تا با فراخانی عمومی، کاشت بیش از ۵۰۰ اصله نهال بلوط انجام شود اما به دلیل اقدام دیرهنگام برای اینکار؛ تنها تعدادی از دوستداران طبیعت در این کار پسندیده و قابل تحصین حضور داشتند.

با هماهنگی پاسگاه جنگلبانی دیلمان بخش زیادی از نهال ها در منطقه آغوزی و در کنار پاسگاه محیط بانی آغوزی کاشته شد.
شش نهال نیز به به منظور قدردانی از محیط بانان که همواره حافظ محیط زیست و منافع ملی در مناطق شکارممنوع دیلمان و درفک هستند کاشته شد.

گزارش تصویری

درختکاری دیلمان (۱) درختکاری دیلمان (۲) درختکاری دیلمان (۳) درختکاری دیلمان (۴) درختکاری دیلمان (۵) درختکاری دیلمان (۶) درختکاری دیلمان (۷) درختکاری دیلمان (۸) درختکاری دیلمان (۹) درختکاری دیلمان (۱۰) درختکاری دیلمان (۱۱) درختکاری دیلمان (۱۲) درختکاری دیلمان (۱۳) درختکاری دیلمان (۱۴) درختکاری دیلمان (۱۵) درختکاری دیلمان (۱۶) درختکاری دیلمان (۱۷)

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه