انتقاد عضو کمیسیون بهداشت مجلس از رشد قلیانسراها؛

اماکن تفریحی و ورزشی باید جایگزین قلیان سراها شود / علاوه بر اشتغال ضعف هایی در تفریح و سرگرمی جوانان احساس می شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت جایگزینی اماکن ورزشی به جای قلیان سراها تاکید کرد و گفت: علاوه بر اینکه نتوانسته ایم برای جوان ها شغل مناسب ایجاد کنیم، سرگرمی مطلوب هم ایجاد نکرده ایم.

اماکن تفریحی و ورزشی باید جایگزین قلیان سراها شود / علاوه بر اشتغال ضعف هایی در تفریح و سرگرمی جوانان احساس می شود

ذبیح الله نیکفر صبح امروز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ۸دی، از رشد قارچ گونه قلیان سراها و کافه های غیرمجاز عرضه آن انتقاد کرد و اظهار داشت: قلیان سراها یک آسیب اجتماعی برای جامعه کنونی ما هستند.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده به جوانها درخور آنها نیست، افزود: ما علاوه بر اینکه نتوانسته ایم برای جوان ها اشتغال مناسب ایجاد کنیم، سرگرمی مطلوب و شایسته هم ایجاد نکرده ایم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از فقر اماکن ورزشی و کمبود فضاهای مشابه انتقاد کرد و گفت: اماکن ورزشی که جوان ها بتوانند از آن استفاده کنند نیز در حد نیاز جامعه موجود نیست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه در شناساندن مضرات دخانیات و قلیان کم کاری شده است، اظهار کرد: متاسفانه هیچ کار فرهنگی مبنی بر مضرات قلیان کشیدن و آسیب های اجتماعی که نیاز اساسی جامعه هم بود، ترتیب داده نشده است.

نیکفر در ادامه افزود: قلیان سرا ها در حال گسترش می باشند و باید برای مقابله با آنها اماکن فرهنگی، تفریحی و ورزشی جایگزین شود.

وی رشد قلیان سراها را برای نسل های آینده مخاطره آمیز دانست و تاکید کرد: رشد قارچ گونه قلیان سراها نسل های آینده ما را به خطر انداخته اند و بسیار مخاطره آمیز هستند.

این نماینده مجل به مدیریت جهادی در خصوص ساماندهی و مقابله با رشد اماکن غیر مجاز قلیانسراها تاکید کرد و متذکر شد: باید همه ی توان ها را روی هم بگذاریم تا اتفاق خوب و مطلوبی را در این جهت مدیریت و ساماندهی کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه