اسرائیل بر حسن اجرای توافق ژنو نظارت میکند!

دولت نتانیاهو گروهی از کارشناسان خود را مامور کرده که اجرای توافق ژنو از سوی ایران را به‌دقت رصد کنند تا پرونده تخلفات احتمالی ایران را تهیه کرده و آن را به قدرت‌های مذاکره‌کننده ارائه کنند.

اسرائیل بر حسن اجرای توافق ژنو نظارت میکند!

به گزارش ۸دی نیوز و به نقل ازصراط ،رسانه های صهیونیستی اجرای توافق ژنو را منفعت مشترک آمریکا و اسراییل دانستند و از نظارت(!) این رژیم بر روند اجرای این توافق و گزارش تخلفات احتمالی ایران به قدرت ها بزرگ خبر دادند!

روزنامه صهیونیستی هاآرتص از قول یک مقام آمریکایی نوشت: «مقامات ارشد آمریکا و اسرائیل پیش از آغاز اجرای توافق هسته‌ای ژنو از طریق ویدئوهای امن، مذاکرات زیادی با یکدیگر داشتند زیرا مسئله اجرای این توافق برای اسرائیل، بالاترین اهمیت را دارد و منفعت مشترک اسرائیل و آمریکاست.»
این روزنامه اضافه کرده است: هیئتی از دولت آمریکا در هفته جاری برای گفت‌وگو در مورد آغاز اجرای توافق هسته‌ای ایران، راهی بیت‌المقدس می‌شود.

به نوشته هاآرتص، فیلیپ گوردون مشاور باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در امور خاورمیانه ریاست هیئت آمریکایی اعزامی به اسرائیل، شامل کارشناسان اتمی و امور تحریم‌ها علیه ایران را بر عهده دارد.

گفتنی است این هیئت قرار است با اعضای ارشد دفتر نخست‌وزیری، وزارت خارجه، وزارت جنگ و جامعه اطلاعاتی اسرائیل دیدار داشته باشد.

روزنامه اسرائیلی معاریو نیز می‌نویسد: دولت نتانیاهو گروهی از کارشناسان خود در نهادهای مختلف این کشور را مامور کرده که اجرای توافق ژنو از سوی ایران را به دقت رصد کنند تا پرونده تخلفات احتمالی ایران را تهیه کرده و آن را به قدرت‌های مذاکره‌کننده در برابر ایران ارائه کنند.

بنیامین نتانیاهو اخیراً در دیدار نخست‌وزیرکانادا گفته بود: ما منتظر پیمان نهایی هسته‌ای با ایران می‌مانیم. توافق نهایی باید به نحوی تهیه شود که قطار برنامه‌ هسته‌ای ایران را از ریل خارج کند. اسرائیل خواستار توقف کامل برنامه اتمی ایران است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه