سرپرست جدید معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد انزلی منصوب شد

از سوی رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی سیدضیاءالدین شفیعی به سمت سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی، گردشگری این سازمان منصوب شد

سرپرست جدید معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد انزلی منصوب شد

به گزارش ۸دی نیوز، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری با تصریح بر لزوم بازنگری در برنامه های سازمان در حوزه های فعالیت این معاونت اظهار داشت: فعالیتهای فرهنگی یکی از مهمترین بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاری در منطقه می باشد و ضروری است در برنامه ریزی های معاونت مربوطه، باتوجه به ظرفیتهای مناسب منطقه به صورت تخصصی مورد توجه قرار گیرد.

وی ارائه برنامه های جدید و خلاقانه در حوزه های فرهنگی و گردشگری بهمراه گسترش تعاملات با شوراها و مردم منطقه را به عنوان یکی از مأموریتهای این معاونت اعلام و اضافه نمود: از اشتراکات فرهنگی تاریخی مردم گیلان با کشورهای همسایه می توان در مسیر دست یابی به اهداف و مأموریتهای تعیین شده منطقه آزاد انزلی بهره برد.

سید ضیاء الدین شفیعی سرپرست جدید معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه خود را مدیون فرهنگ و هنر گیلان می دانم اضافه کرد: امیدواریم از سرمایه های فرهنگی و هنری ارزشمند این استان در مسیر تعالی منطقه آزاد انزلی بهره برداری کنیم چراکه گیلان مهد بزرگان فرهنگ و هنر کشور است.

Untitled-1

وی بابیان سابقه فعالیتهای هنری و فرهنگی خود اضافه نمود: در فعالیتهای فرهنگی و هنری توجه به مقوله اقتصاد و فرهنگ جایگاه ویژه ای دارد که امیدوارم بتوانم با استفاده از تجربیات خود دراین حوزه مهم به رشد منطقه آزاد انزلی کمک نمایم.

مجتبی مهری نژاد سرپرست پیشین معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری پذیرش مسئولیت در نظام مقدس اسلامی را بار سنگینی ارزیابی نموده افزود: انتصاب آقای شفیعی نشان از جایگاه رفیع  فعالیتهای این حوزه مهم در منطقه آزاد انزلی دارد.

در بخشی از حکم سید ضیاء الدین شفیعی چنین آمده: درک سیاستها، استراتژیها و برنامه های  کلان سازمان در امور دینی، فرهنگی، گردشگری، کارآفرینی، رفاه و تأمین اجتماعی؛ ساماندهی و گسترش پیوند انجمنها و نهادهای اجتماعی، مدنی، صنفی و خانوادگی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و انجام هماهنگی ها، برنامه ریزیها و سازماندهی جهت انجام آنها از اهم مأموریتهای معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری منطقه آزاد انزلی است.

گفتنی است سید ضیاء الدین شفیعی از نویسندگان انقلاب اسلامی که با تالیف و ترجمه بیش از پنجاه عنوان کتاب و کسب جوایز متعدد ملی، دارای سابقه درخشانی در حوزه های شعر و ادب انقلاب اسلامی است و در کارنامه اجرایی خود  مسئولیت های مختلفی را در حوزه هنری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صداو سیما و بنیاد شهید انقلاب اسلامی کشور دارا می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه