لیگ دسته اول فوتبال؛

ادامه صدرنشینی سپیدرود با پیروزی برابر راه آهن تهران

در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت برابر راه آهن پیروز شد تا همچنان صدرنشین لیگ دسته اول کشور باقی بماند.

ادامه صدرنشینی سپیدرود با پیروزی برابر راه آهن تهران

به گزارش ۸دی، در این مسابقه که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدورد رشت توانست با نتیجه یک بر صفر راه آهن تهران را شکست دهد .
این مسابقه از هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در یک هوای ابری و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر برگزار شد.
در جریان این مسابقه و در نیمه اول ، گرچه تیم سپیدرود رشت بیشتر توپ و میدان را در اختیار و بر بازی تسلط داشت، اما هر ۲ تیم فرصت گلزنی داشتند اما این تیم سپیدرود بود که توانست در این نیمه به گل برتری دست یابد.
محمد نزهتی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد در دقایق تلف شده نیمه اول این مسابقه ، دروازه تیم راه آهن تهران را باز کند تا سپیدورد با همین تک گل به پیروزی برسد.
در نیمه دوم نیز هر ۲ تیم سپیدرود رشت و راه آهن تهران یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند ولی هیچ یک نتوانستند به گل برسند و این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سپیدرود خاتمه یافت.
قضاوت این مسابقه را حمید محمدی با کمک های مهرداد نجفی و حمید کاوندی بر عهده داشتند که در جریان این بازی ، واحد حجتی و محسن بیاتی نیا از تیم فوتبال راه آهن تهران ، محمد رستمی و سیدهادی موسوی از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.
پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۴۸ امتیاز در صدر جدول و تیم راه آهن نیز با کسب ۳۱ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار داشتند که با توجه به پیروزی سپیدرود رشت در این بازی ، این تیم همچنان صدرنشین مسابقات لیگ دسته اول کشور باقی ماند.

ملوان بندر انزلی نیز امروز در تهران به سراغ تیم بادران این شهر رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید. تک گل ملوانان را سعید یوسف زاده در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه