روز شمار تاریخ ترور در ایران / 23 اسفند؛

قتل ۱۸ ایرانی بی گناه توسط منافقین / ۲۳ بهمن ماه هم خونین شد

۲۳ اسفند، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۸ ایرانی در بین سالهای ۶۰ تا ۱۳۸۲ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

قتل ۱۸ ایرانی بی گناه توسط منافقین / ۲۳ بهمن ماه هم خونین شد

به گزارش هشت دی، ۲۳ اسفند، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۸ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۶۰ تا ۱۳۸۲ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

احمد محمدی ۱۰ مرداد ماه ۱۳۳۸ در استان تهران متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۰ در جاده بیجار – دیواندره توسط گروهک کوموله در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

جعفر کلهر ۵ بهمن ماه ۱۳۳۸ در استان تهران متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۰ در حالی که پاسدار بود در تهران ترور شد و به شهادت رسید.

ابوالفضل منیری ۲۰ فروردین ماه ۱۳۳۹ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۰ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدصادق خانجانی سوم شهریور ماه ۱۳۴۱ در استان مرکزی متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۰ در حالی که پاسدار بود در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد سالم هوشی یکم آبان ماه ۱۳۳۵ در استان خراسان متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۰ در تهران توسط  گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

میرعلی اصغر نژاد اصغری ۸ فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۰ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

مرتضی یزدی ۱۵ آذر ماه ۱۳۱۸ در استان تهران متولد شد ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۰ در یوسف آباد تهران توسط گروهک منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

جواد برجعلی ۲۰ فروردین ماه ۱۳۳۰ در استان تهران متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۰ در یوسف آباد تهران توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

جعفر کلهر ۵ بهمن ماه ۱۳۳۸ متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۰ در تهران توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید.

عمر شیخی در سال ۱۳۳۸ در استان کردستان متولد شد و ۲۳ اسفند ۱۳۶۱ در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

یدالله نورمحمدی ۱۰ فروردین ماه ۱۳۳۷ در استان اصفهان متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۱ در سنندج در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

قاسم نجار چیزی ۷ خرداد ماه ۱۳۱۳ متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۲ در ارومیه توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

قاسم نجارچیزی ۷ خرداد ماه ۱۳۱۳ متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۲ در ارومیه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

قادر پادار سوم خرداد ماه ۱۳۰۲ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۲ در اورمیه در یک حمله مسلحانه توسط  گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید.

هادی کلاهدوز ۱۸ فروردین ماه ۱۳۴۱ در استان خراسان متولد شدو ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ناصر ساعدی ۸ آذر ماه ۱۳۴۱ در استان کردستان متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۳ در سنندج توسط گروهک دموکرات ترور شد و به شهادت رسید.

سید ابوالحسین موسوی دوم اسفند ماه ۱۳۴۳ در استان زنجان متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۴ در حالی که سرباز وظیفه بود در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدصالح محمودآزادی ۱۹ دی ماه ۱۳۴۵ متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۵ توسط گروهک دموکرات در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ملک نارویی ۲۳ اسفند ماه ۱۳۷۵ در زاهدان توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

فردوس محمدی کفراج یکم اسفند ماه ۱۳۴۵ متولد شد و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۸۲ در خرم آباد توسط تروریست ها ترور شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه