عضو شورای شهر رشت:

نوبخت که خود را رشتی الاصل می داند چطور بودجه ای ناچیز برای رودخانه ها اختصاص داده است

عضو شورای شهر رشت گفت: نوبخت که خود را رشتی الاصل می داند چطور این میزان بودجه را برای ساماندهی رودخانه ها اختصاص داده است.

نوبخت که خود را رشتی الاصل می داند چطور بودجه ای ناچیز برای رودخانه ها اختصاص داده است

به گزارش ۸دی، محمود باقری خطیبانی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد ساماندهی رودخانه های رشت، اظهار کرد: رودخانه های معروف رشت همچون زرجوب و گوهررود سالیان سال است که مبتلا به بیماری زیست محیطی شده اند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: این رودخانه ها در گذشته نه چندان دور از اضلاع گردشگری در شهر رشت بوده اند اما اکنون چندین سال است که به محل انباشت زباله تبدیل شده اند.

عضو شورای شهر رشت با انتقاد از اعتبار درنظر گرفته شده به این امر؛ گفت: از آقای نوبخت بپرسید آیا ۱۶میلیارد تومانی که می گویند دولت به ساماندهی رودخانه های معروف رشت اختصاص داده مناسب برای تحقق این امر مهم می باشد!

باقری خطیبانی با بیان اینکه ساماندهی رودخانه های رشت با ۱۶میلیارد تومان حل و فصل نمی شود، تصریح کرد: این رقم در شأن مردم رشت برای نجات از معضلات زیست محیطی نیست.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰میلیارد تومان برای ساماندهی رودخانه های رشت نیاز است، اضافه کرد: نوبخت که خود را رشتی الاصل می داند چطور این میزان بودجه را برای ساماندهی رودخانه های رشت اختصاص داده است.

عضو شورای شهر رشت، افزود: ۱۶میلیارد تومان رقم بسیار ناچیزی برای اجرای پروژه بزرگ ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود است و باید در این راستا نگاه کارشناسی اعمال شود.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت با مشکلات مالی مواجه است، اضافه کرد: ۱۶میلیارد تومان ما باید حقوق کارکنان خودمان را بدهیم.

عضو شورای شهر رشت، اظهار کرد: تمام تلاش های ما در راستای توسعه شهری و رفع مشکلات مردم است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه