هزار و ۸۵۰ مورد غلط املایی در لایحه بودجه ۹۳ شهرداری وجود دارد!

مجید رجبی با اشاره به وجود یک هزار و ۸۵۰ مورد غلط املایی در لایحه بودجه۹۳ اظهارکرد: بودجه ای که این همه غلط املایی دارد جای تامل و نگرانی دارد.

هزار و ۸۵۰ مورد غلط املایی در لایحه بودجه ۹۳ شهرداری وجود دارد!

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، مجید رجبی در جلسه شورای شهر با حضور شهردار و معاونین و مدیران شهرداری جهت تقدیم بودجه ۹۳ شهرداری به شورا، به تحلیل لایحه بودجه  آن پرداخت و با اشاره به وجود یک هزار و ۸۵۰ مورد غلط املایی در بودجه نوشته شده اظهار کرد: بودجه ای که این همه غلط املایی دارد جای تامل و نگرانی دارد.

عضو شورای شهر  تصریح کرد: اگر قرار است بودجه ای بررسی شود باید دقیق و قاطع باشد.

rajabi

وی با اشاره به کسری ۳۵ درصدی بودجه افزود: اگر این ۳۵ درصد از از ۵۴ درصدی که از کل بودجه سال آینده به بخش عمرانی اختصاص یافته کم کنیم باید گفت بودجه عمرانی ما در سال ۹۳ درحقیقت ۱۹ درصد است.

رجبی  با اشاره به ماده ۴ بند۱۱ آئین نامه داخلی شورا مصوب سال ۸۴ افزود: باید حداقل برای روسای کمیسیونهای شورا ،محل مخصوصی در نظر گرفته شود این در شان مردم نیست که در راهروها ی، شورا منتظر ما بمانند.

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه برای جمع آوری آبهای سطی ۱۰ پروژه و ۱۰ پیمانکار تعیین شد افزود: اسم های این افراد بسیار آشنا است و هیچ استعلامی در خصوص آنها  انجام نشده است که باید در این خصوص شهردار پاسخگو باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه