عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان گیلان:

خیلی ها پیش بینی می کنند دولت روحانی ۴ ساله است/ قبل از برجام به ما هواپیما نمی دادند

عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان گیلان گفت: ریاست جمهوری ما ۸ ساله است، اما خیلی ها پیش بینی می کنند که دولت روحانی ۴ ساله است.

خیلی ها پیش بینی می کنند دولت روحانی ۴ ساله است/ قبل از برجام به ما هواپیما نمی دادند

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، احمد رمضانپور نرگسی در نشست حزب مشارکت مردمی شاخه سیاهکل با احزاب و حامیان دولت تدبیر و امید در شرق گیلان که در سالن مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل برگزار شد، با بیان اینکه اعضای حزب مشارکت مردمی می خواستند تلاش کنند که مرکزیت همایش را درسیاهکل بگذارند، اظهار داشت: این کار بدی نبود، اما یک سری سلیقه هایی وجود دارد. مطمئنا جریان مخالف اصلاحات اگر بخواهد چنین همایشی بگذارد، اسلامی فرماندار سیاهکل با آنها نیز همراهی می کند، زیرا آنها در درون نظام هستند.

وی با اشاره به تعداد کم شرکت کنندگان در این نشست، گفت: ما عادت داریم در جمعیت بسیار بالا صحبت کنیم و در حضور آدمهای تعداد پایین نیز صحبت کرده ایم. البته هم اکنون کیفیت حضور افراد در این نشست بالا است. البته موانع زیاد بود تا توفیق دیدار امروز با دوستان را نداشته باشم، اما موانع را پشت سر گذاشتم و خدمت شما آمدم.

عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان گیلان ضمن قدردانی از تلاش های مدارایی دبیرکل حزب مشارکت مردمی استان گیلان، تصریح کرد: موتور سوخت این خانم نمی دانم چی هست، نانو هست و یا … یک تنه تلاش می کند در جهت تحقق منشور انتخابات مقام معظم رهبری گام برمی دارد.

رمضانپور نرگسی با اشاره به استراتژی ریاست جمهوری در ایران تأکید کرد: ریاست جمهوری ما ۸ ساله است، اما خیلی ها پیش بینی می کنند که دولت روحانی ۴ ساله است. برخی ها نیز سعی می کنند این دولت نباشد.

اصلاح طلبان سیاهکل (۲۶)

وی افزود: اگر شورای نگهبان بگوید روحانی نباشد ما همچنان در انتخابات شرکت می کنیم. در انتخابات گذشته به ما گفتند شما را رد صلاحیت می کنیم و ما نیز آدم هایی که آنها تأیید کردند را فرستادیم.

نماینده مجلس ششم با بیان اینکه ما باید با شرکت گسترده مردم پای صندوق های رأی؛ اقتدار و مشروعیت نظام را به رخ بکشیم، گفت: همه تشکل های اصلاح طلب و اصولگرایی برای تحقق منشور انتخاباتی مقام معظم رهبری تلاش کنند تا انتخابات خوبی داشته باشیم. آن چیز که مشخص است رأی مردم است و ما به آن احترام می گذاریم.

رمضانپور نرگسی خاطرنشان کرد: ما تفکرات سیاسی خودمان را هیچوقت وارد کارهای اجرایی نکرده ایم و اگر کسی چنین کاری انجام دهد به نظام خیانت کرده است.

وی با بیان اینکه کشور به سمت جبهه شدن می رود زیرا احزاب به دلایل خاص نتوانستند خیلی تأثیرگذار باشند، تصریح کرد: اصولگراها نیز به این نتیجه رسیدند و جبهه ایرانیان(جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) را تشکیل دادند. ما نیز جبهه مردمی اصلاح طلبان را داشتیم و در استان و شهرستان شورای اصلاح طلبان را تشکیل دادیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در انتخابات سال ۹۴ تأثیر جبهه را در انتخابات تهران دیدیم، افزود: تاکنون به غیر از روحانی کاندیدای دیگری نداریم. جبهه رقیب نیز ۲۱ نفر را تشکیل دادند و احتمال دارد به یک یا دو نفر برسند و این کار خوبی است.

رمضانپور نرگسی ابراز کرد: در دولت گذشته بی انضباطی، قانون گریزی و قانون ستیزی در کار بود. رئیس جمهور در مورد مجلس حرف هایی زد، حداد عادل نیز گفت بسیاری از مصوبات اجرایی نشده است. دولت تدبیر و امید سعی کرد انضباط و قانون گرایی را جایگزین بی انضباطی و قانون گریزی دولت قبل کند و فضای گسترش فساد را با برخورد با فساد جایگزین کرد.

وی افزود: در دولت گذشته رسانه ها محدودیت داشتند و اجازه نمی دادند کسی دولت را نقد کند و اگر نقد می کرد پرونده دار می شد. در چنین شرایطی فساد گسترده شد و معاون اول رئیس جمهور و رئیس مبارزه با فساد در دولت های نهم و دهم با پنج سال و ۹۱ روز زندان مواجه شد.

عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان گیلان با اذعان بر اینکه بله، گرانی و گرفتاری وجود دارد، گفت: بر اساس نماگرهای اقتصادی بانک مرکزی، مجموع درآمد ارزی کشور ۳۱۵ میلیارد دلار می باشد و در هشت ساله احمدی نژاد این نماگرها به تنهایی ۷۶۰ تا ۸۰۰ میلیارد دلار می باشد.

رمضانپور نرگسی افزود: هم اکنون ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا وعده های احمدی نژاد نهایی شود. ۴۰۰ تا ۵۰۰ سال زمان نیاز است تا پروژه هایی که دولت قبل آن را زخمی کرده به اتمام برسد. می گویند ۲۰ درصد فعالیت ها عمرانی باشد و دولت آن را به مجلس می برد و می گویند باید ۱۰ درصد باشد.

وی با اشاره به مزیت های دولت یازدهم و با پرسش این سئوال که چرا این جبهه از روحانی حمایت می کند، خاطرنشان کرد: سیاست های دولت تدبیر و امید باعث باز شدن فضای سیاسی کشور و کاهش فضای امنیتی کشور شد. در دولت گذشت دو سیاست روابط بین المللی و سیاست داخلی داشتیم که بسیار بسته شده بود و چنین جماعتی را بر نمی تابیدند.

این نماینده مجلس ششم با بیان اینکه در دولت گذشته فضای خوبی نبود، گفت: در آن دولت سیاست روابط بین الملل ما کاملا بسته بود و ایران هراسی نیز جایگاه خودش را پیدا کرده بود. اما در این دولت می بینیم که فضای سیاسی و امنیتی را باز کردند و روابط بین الملل را خوب انجام دادند.

رمضانپور نرگسی بیان کرد: نمی خواهم به چالش داخلی و خارجی بپردازم زیرا وقت زیادی می گیرید. در کنار این مسائل دنیا اجماع پیدا کرده بود علیه جمهوری اسلامی، اما این دولت بیش از دو سال تلاش کرد تا این اجماع را بشکند و برجام که فرصت بزرگی بود به دست آمد. همه می دانند از کجا برنامه ریزی می شد و کجا بود.

وی با اشاره به ثمرات برجام، یادآور شد: قبلا به ما هواپیما نمی دادند و الان می دهند. سوئیفت و ال سی باز نمی کردند و کشتی های ما به راحتی نمی توانستند تردد کنند. در ۲۳ ماه این گره بزرگ باز شد.

این فعال سیاسی ابراز کرد: این نظام با کودتا شکل نگرفته بلکه با خون بهترین و ارزنده ترین جوانان کشور شکل گرفت است. هم اکنون نیز جانبازان ما از شدت درد به خوشان می پیچند. همه مسئولین نظام خدمتگذار به جامعه و مردم هستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای رمضانپور! چرا نشریه وزارت خارجه امریکا نگران عدم اجرای کامل برجام توسط طرف های مذاکره با ایران ، ناراحتی مردم ما و تاثیر آن بر رای میانه روهای مورد نظر امریکاست؟!
در حاشیه