در اعتراض به انسداد سپرده ها صورت گرفت؛

تجمع و تحصن شبانه روزی سپرده گذاران کاسپین در مقابل دفتر این موسسه + تصاویر

تحصن شبانه روزی سپرده گذاران کاسپین مقابل دفتر مرکزی موسسه مالی کاسپین در خیابان علامه منطقه سعادت آباد تهران ادامه دارد.

تجمع و تحصن شبانه روزی سپرده گذاران کاسپین در مقابل دفتر این موسسه + تصاویر

به گزارش ۸دی، تجمع و تحصن شبانه روزی سپرده گذاران کاسپین مقابل دفتر مرکزی موسسه  مالی کاسپین در خیابان علامه منطقه سعادت آباد تهران ادامه دارد.

تعداد زیادی از سپرده گذار موسسه مالی مجاز کاسپین در مقابل دفتر مرکزی موسسه  مالی کاسپین در خیابان علامه منطقه سعادت آباد تهران همچنان به تحصن و تجمع خود ادامه می دهند و خواستار ورود فوری مسئولان دولت تدبیر و امید در جهت گشایش رفع مسدود شدن سپرده ها و سرمایه های چند صدهزار نفر شده اند.

این سپرده گذاران از ۱۵ اسفند ماه در اعتراض به پایمال شدن حقوق خود در موسسه کاسپین دست به تحصن و تجمع زده اند.

تجمع کنندگان خشمگین از عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری بانک مرکزی با در دست گرفته برگه نوشته هایی خواهان حمایت وزیر اقتصاد و تسریع در بازپس دادن سپرده های شان هستند.

در روزهای گذشته نیز تعداد زیادی از سپرده گذاران مقابل ساختمان وزات اقتصاد، دیوان عالی کشور و کاخ دادگستری تجمع کردند و از قوه قضاییه و مسئولان دولت خواستار رسیدگی به این معضل برای مردم در سراسر کشور شدند.

معترضان در در دست نوشته های خود از فرافکنی مسئولان بانک مرکزی و هیئت مدیره کاسپین ابراز نگرانی کرده اند و از اینکه بانک مرکزی آنها را با مجوز رسمی خود فریب داده است خشمگین و خواهان ورود فوری مسئولان قضایی و دولت و تدبیر شده اند.

با گذشت ۴ ماه از مشکل انسداد سپرده سپرده گذاران موسسه کاسپین، همچنان ماجرای این مؤسسه (به عنوان پنجمین موسسه مالی و اعتباری مجاز کشور) به یک کلاف سردرگم تبدیل شده است که به نوبه خود دلیلی بر بی تدبیری و نیز سیاست‌های غلط بانک مرکزی در رابطه با حل مشکلات این مؤسسه مجاز است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بدبخت
عاقبت اعتماد به مجوز بانک مرکزی
عبدالاه
من سپرده گذار کاسپین از شهرستان پارس آباد مغان هستم سرتان سلامت بیچاره شدیم بخدا نزدیک سال نو از خانواده شرمنده شدیم لعنت خدا بر باعث وبانی این مشکلات
در حاشیه