جعفرزاده در گنگره شهدای دانش آموزش گیلان:

مسئولان آموزش و پرورش ارتباط خود را با خانواده شهدا بیشتر کنند

نماینده مردم رشت خطاب به مسئولان آموزش و پرورش گفت: ارتباط خود را با خانواده های معظم شهدا بیشتر کنید تا دریابید آنها چه کردند.

مسئولان آموزش و پرورش ارتباط خود را با خانواده شهدا بیشتر کنند

به گزارش  هشت دی، دومین کنگره ی شهدای دانش آموز استان گیلان با حضور غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، روسای ادارات آموزش و پرورش ناحیه ی یک و دو رشت و سرهنگ علی رفاهتی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان به همت اداره ی آموزش و پرورش ناحیه ی یک رشت، صبح امروز در سالن شهید محنا شهرستان رشت وبرگزار شد.

در این مراسم غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت ضمن بزرگداشت مقام شامخ شهدای بزرگوار اسلام اظهار داشت: در بزرگی مقام شهدا باید قدردان والدین شهدا باشیم زیرا آنها بودند که چنین فرزندانی خداترس، خدا دوست، عاشق به میهن، ولایتمدار به معنای واقعی، ایثارگر و تمام عیار تربیت کرده و تحویل این نظام دادند.

وی خطاب به مسئولین حوزه ی تربیتی و پروشی تاکید کرد: ارتباط خود را با خانواده های معظم شهدا بیشتر کنید تا دریابید که آنها چه کردند که چنین فرزاندانی از دامن این مادران و از سفره هایشان پرورش دادند و این چنین مایع عزت و افتخار شده اند.

نماینده ی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایثار و حماسه آفرینی این عزیزان بوده است که تهدیدهای روی میزو زیر میز را بی معنا کرده است تصریح کرد: من به شما قول می دهم هیچ کس جرئت نمی کند که گوشه چشم چپی به خاک این کشور داشته باشد.

وی در تبیین این موضوع گفت: آنها می دانند فرهنگی که در بین ملت ما وجود داشته و جوانان ما نیز به آن پایبند هستند، اوج از خودگذشتگی است، لذا من احتمال وقوع جنگ را قریب به صفر می دانم.

جعفر زاده با اشاره به دانش آموزان حاضر در جلسه یادآور شد: دانش آموزان با حضور در این مراسمات، تجدید عهد و میثاقی با شهدایی می کنند که سه دهه قبل، هم سن و هم صنف این عزیزان بوده اما از دنیای مادی چشم دوخته و از بالاترین سرمایه ی خود یعنی جان خویش گذشته اند.

نماینده ی مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی به نقل از دانش آموزان خطاب به شهدای جلیل القدر بیان داشت: ما امروز با حضور در این مراسم، بیانگر این پیام خواهیم بود که ما دانش آموزان کرسی شما را حفظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
حمایت از خانواده شهدا را نخواستیم، شما از فرماندهان فتنه دفاع نکن؛ به قول بازیگر تلوزیون تو جیب ما نزن
در حاشیه