مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان:

عدالت رسانه ای مانیفست روابط عمومی اوقاف گیلان است

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مانیفست این روابط عمومی در برخورد با رسانه های مختلف بر عدالت رسانه ای استوار است.

عدالت رسانه ای مانیفست روابط عمومی اوقاف گیلان است

به گزارش هشت دی، محمد پورپیر مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه ها اظهار داشت: در عصر حاضرکه به حق عصر ارتباطات نام گرفته است، رسالت صاحبان قلم وخبرگزاریها اهمیت روزافزون یافته تا در نبرد نابرابر فرهنگی و رسانه ای در برابر امپراطوری ظالمانه رسانه ای غرب قد علم کرده و نظام مقدس ما را در برابر بنگاههای سخن پراکنی استکبار جهانی یاری رسانند.

وی با اشاره به اهمیت عدالت رسانه ای در دنیایی که تعداد رسانه ها و قالب های ان روز به روز در حال افزایش است افزود: قطعا عدالت رسانه ای که بهره مندی یکسان نهادهای خبری از فرصتهای اطلاع رسانی می باشد تنها در سایه مقابله با زیاده خواهی ها و باج خواهی های حزبی، جناحی و حتی شخصی امکان پذیر است و اینها همان اموری هستند که در تمامی عرصه ها آفت عدالت به شمار می آیند.

پورپیر در ادامه گفت: تسویه حسابهای شخصی و گروهی، انحصارطلبی ها و مطالبه رانتهای خبری از دیگر آفات عدالت رسانه ای می باشد و در نقطه مقابل اینگونه تفکرات احترام متقابل، حق آزادی بیان وسعه صدر قرار گرفته است. بدیهی است، ایجاد یک ارتباط دوسویه، از یکسو دوری از آفات واز سوی دیگر سعه صدر مسئولان می تواند عدالت را به رابطه میان خبرگزاریها و نهادهای دولتی هدیه کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان تعامل سازنده با تمام خبرگزاریها و مبارزه با ویژه خواریهای رسانه ای عدالت رسانه ای را هدف و برنامه اصلی این روابط عمومی قلمداد کرده و افزود: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان همواره سعی برآن داشته است تا با تعامل سازنده با تمام خبرگزاریها و مبارزه با ویژه خواریهای رسانه ای عدالت رسانه ای را در تعامل میان این نهاد و خبرگزاریهای محترم برقرار کند. اما این روزها به نظر می رسد اشخاصی از بعضی خبرگزاری ها در اندیشه امتیازطلبی از طریق اعمال فشار بر روابط عمومی می باشند.

 وی در پایان با اشاره به برخی از این فشارهای وارده گفت: همواره سیاست روابط عمومی اداره کل اوقاف به تاسی از بزرگان نظام مقابله با این ویژه خواریها بوده است و اداره کل اوقاف وامور خیریه استان بر این سیاست پافشاری خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه