در مصاحبه با خبرنگاران؛

جبهه مردمی نیروهای انقلاب سیاهکل نیروهای ولایی را دعوت به انسجام کرد

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب سیاهکل گفت: هدف از تشکیل جبهه حمایت از مردم است و ما باید با هم دست به دست از مردم حمایت کنیم.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب سیاهکل نیروهای ولایی را دعوت به انسجام کرد

به گزارش ۸دی، غفار رحیم پور در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار داشت: با توجه به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان سیاهکل، از تمامی نیروهای ارزشی، ولایی و انقلابی دعوت می کنیم تا به منظور تقویت این جبهه که با هدف ایجاد وحدت و انسحام نیروهای وفادار و نظم شکل گرفته است، بپیوندند.

وی با بیان اینکه این جبهه فراتر از حزب و جناح سیاسی است و در نطر دارد به صورت فراجناحی عمل کند، گفت: هرکس که دل در گرو جمهوری اسلامی و ولایت دارد می تواند به عضویت این جبهه مردمی در بیاید.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیاهکل در رابطه با هدف از تشکیل این جبهه تصریح کرد: هدف از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی؛ حمایت از مردم جامعه است و ما باید با هم دست به دست یکدیگر بدهیم و از مردم حمایت کنیم.

رحیم پور خاطرنشان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیاهکل از همه کسانیکه انقلابی اند و چشم و گوش آنها به اشاره ولایت است دعوت به وحدت و انسجام می کند تا به امید خداوند در سایه این وفاق و همدلی؛ آینده خوب و درخشانی برای انقلاب اسلامی به وجود بیاوریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه