با حضور علی‌اکبرولایتی صورت گرفت؛

رونمایی از نرم افزار المان سخنگو یار دیرین امام و رهبری دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان

نرم افزار المان سخنگو یار دیرین امام و رهبری محصول دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان (شرکت ماندگار الکترونیک لاهیج) رونمایی شد.

رونمایی از نرم افزار المان سخنگو یار دیرین امام و رهبری دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان

به گزارش ۸دی به نقل از روشن خبر، در مراسم رونمایی از سردیس رئیس فقید هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی، نرم افزار المان سخنگو یار دیرین امام و رهبری محصول دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان (شرکت ماندگار الکترونیک لاهیج) نیز رونمایی شد.

این محصول به طور کامل از سوی دانشجویان ارشد مهندسی برق الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان طراحی و ساخته شده است. اولین نمونه این محصول با همت سهراب کرد رستمی، رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان، بهمن سال ۱۳۹۴ در مقبره شهدای گمنام واحد لاهیجان رونمایی شد و اکنون پس از دو حضور موفق در نمایشگاه بین المللی فن بازار و الکامپ کشور و فن بازار منطقه آزاد بندر انزلی، در آستانه تولید انبوه قرار گرفته است.

در رابطه با المان سخنگوی آیت الله هاشمی رفسنجانی، هنگامی که افراد از محدوده تندیس آیت الله هاشمی عبور می کنند چنانچه تمایل داشته باشند، تماسی به گوشی همراهشان گرفته خواهد شد. پس از پذیرش تماس، از سرگذشت آیت الله هاشمی (تاریخ ولادتشان، نقششان در انقلاب اسلامی، خاطراتشان و مسئولیت هایشان ) برای افراد گفته خواهد شد.

در هر بار که به سیستم متصل می شوید، صحبت های متفاوتی خواهید شنید بنابرین این سیستم همیشه جذابیت خواهد داشت.پس از پایان تماس صفحه جدیدی روی تلفن همراه ظاهر خواهد شد که حاوی منوی گالری فیلم، گالری عکس، بیوگرافی و صوت های متعلق به ایشان است که هم قابلیت دانلود با سرعت بسیار بالا دارد و هم می توان به صورت آنلاین مشاهده کرد.

از ویژگی های دیگر این سیستم این است که بیش از پنجاه نفر هم زمان می توانند از سیستم استفاده کنند و این تعداد قابل افزایش است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه