ایجاد کارگروه ویژه استقبال از نوروز/ اصلاح و روسازی آسفالت شهر نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است

رضا جمشیدی چناری با اشاره در پیش بودن نوروز بر لزوم ایجاد کارگروه ویژه استقبال از نوروز ۹۳ با تاکید کردو افزود: اصلاح و روسازی آسفالت شهر نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است و در بودجه ۹۳ اعتبار اختصاص یافته به این مسئله اندک است.

ایجاد کارگروه ویژه استقبال از نوروز/  اصلاح و روسازی آسفالت شهر  نیازمند ۸۰  میلیارد تومان اعتبار است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، رضا جمشیدی چناری  در بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی کلان شهر رشت با اشاره در پیش بودن نوروز بر لزوم ایجاد کارگروه ویژه استقبال از نوروز ۹۳ با مشارکت مدیران ذیربط در شهرداری و اعضای شورای شهر  تاکید کرد.
وی با بیان اینکه در پیاده رو سازی و سنگ فرش خیابان ها باید روشی اتخاذ شود که  در کاهش تولید روان آب سطحی  موثر باشد افزود: استفاده از روش های نوین باید در دستوکار پروژ های شهری قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت با اشاره آمایش نیروی انسانی در شهرداری رشت بیان کرد: شهرداری رشت از وجود نیروهای مجرب و متخصص بی بهره نیست ولی آنچه شهرداری و شهروند را آزار می شود چینش غیر تخصصی نیروی انسانی در شهرداری است .
وی بهره گیری از رویکرد  تخصصی محور و صلاحیت محور در شهرداری را لازم و ضروری دانست وافزود: شهردار رشت باید توجه کنند که در چینش جدید نیروی انسانی در شهرداری افراد بنابر تخصص بر منصب ها قرار گیرند.
جمشیدی با اشاره به حادثه ای که منجبر به از دست رفتن جان دوتن از رفتگران  زحمتکش شهرداری شد ،تامین امنیت کارکنان شهرداری  در غالب قرادادهای در چارچوب آئین نامه های شورا را مورد تاکید قرارداد و در ادامه از عزم جدی شورا و شهرداری برای رفع کیفیت بسیار نامطلوب روسازی و آسفالت شهر خبر داد و گفت : شهرداری برای رفع این معضل باید برنامه زمان بندی شده دقیقی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری رشت برای اصلاح و روسازی آسفالت ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.اظهار کرد: در بودجه ۹۳ اعتبار اختصاص یافته به این مسئله اندک است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه