مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در گفتگو با 8دی:

ادامه بازرسی ویژه تعزیرات حکومتی با آغاز نوروز/ مقابله با گرانفروشی اولویت نخست بازرسان تعزیرات حکومتی است

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مقابله با گرانفروشی اولویت نخست بازرسان تعزیرات حکومتی در ایام تعطیلات عید نوروز خواهد بود.

ادامه بازرسی ویژه تعزیرات حکومتی با آغاز نوروز/ مقابله با گرانفروشی اولویت نخست بازرسان تعزیرات حکومتی است

رضا قشلاقی در گفتگو با خبرنگار ۸دی درتشریح آخرین وضعیت بازرسی ها از واحد های صنعی استان و گزارش تخلفات آنها اظهار داشت: از ابتدای اسفند ماه طرح نظارتی سال ۹۶ کلید خورده است.
وی در ادامه مطلب افزود: علاوه بر شیفت صبح و طبق روال همیشه که برنامه های نظارتی داشتیم، برای بعدظهر هم در مرکز استان و هم در شهرستان ها کشیک هایی را با اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و مراکز بهداشت فعال کرده ایم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه بازرسی ها همه جانبه خواهد بود، گفت: از کلیه واحد هایی که در این ایام اقدام به عرضه کالا و خدمات می کنند در این طرح مورد ارزیابی قرار می گیرند.
قشلاقی برخورد با گرانفروشان را از اولویت نخست بازرسان نام برد و اظهار کرد: اولویت ما در این این ایام بحث گرانفروشی است که به شدت با این مقوله برخورد خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه واحد هایی که بیشترین تقاضا را در این ایام دارند بازررسی ها بیشتر خواهد بود، متذکر شد: در کلیه واحد هایی که بیشترین متقاضی خرید را دارد نظیر آجیل فروشی، شیرینی فروشی، قالی شویی ها، رستوران ها و سایر اماکنی که بیشترین متقاضی را دارند، در اولویت بازبینی هستند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان ضمن اشاره به اینکه مرحله اول این طرح از ابتدا تا پایان اسفندماه است، تصریح کرد:  در ایام تعطیلات نوروز مرحله دوم نظارت ها با قوت و نظارت بیشتری صورت خواهد گرفت.
قشلاقی خاطرنشان کرد: از نخستین روز عید نوروز بازرسی ها آغاز می شود و تا پایان تعطیلات نوروزی طرح ویژه آن ادامه خواهد داشت.
وی همچنین در خصوص مراکز رسیدگی به تخلفات واحد های صنفی اذعان داشت: در مرکز استان دو شعبه سیار را به همراه تیم بازرسی موجود اعزام می کنیم و یک شعبه مستقر نیز در تعزیات حکومتی مرکز استان داریم که اگر مراجعه کننده ای شکایتی داشته باشد در خدمتشان باشیم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در خصوص شعبه های فعال در سایر شهرستان ها نیز اعلام کرد: در تمامی شهرستان ها هم شعبه مستقر در ادارات وجود دارند که آمادگی اخذ گزارشات مردمی را دارند و هم بازرسی های ما با حضور رئیس شعبه در شهرستان ها حاضر می شوند و بازررسی های معمول را انجام می دهند.
قشلاقی در پایان تعزیرات حکومتی را بازوی حمایتی برای سایر بازرسان فعال در ادارات برشمرد و گفت: گرچه تعزیرات حکومتی وظیفه ذاتی آن نظارت و بازرسی نیست اما ما در راستای تسریع حمایت های قضایی از تیم های بازرسی کننده شعبه سیار را با سایر بازرسان اعزام می کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه