۲ واحد مسکونی در کلانشهر رشت در آتش سوخت

۲ واحد مسکونی به دلیل اتصال در سیستم سیم کشی برق در کلانشهر رشت طعمه حریق شد.

۲ واحد مسکونی در کلانشهر رشت در آتش سوخت

به گزارش ۸دی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت در رابطه با این آتش سوزی گفت: این آتش سوزی صبح امروز (پنجشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ۵۱ آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی به همراه ۱۵ دستگاه خودروی آتش نشانی و آبرسان به محل حادثه در بلوار لاکان اعزام شدند.
شهرام مومنی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به وجود کوچه های تنگ و باریک منتهی به محل آتش سوزی افزود: به دلیل گستردگی آتش و احتمال سرایت از چهار طرف به منازل مسکونی همجوار، آتش نشانان به سرعت از ۲ مسیر اقدام به استقرار خودروهای اطفای حریق کردند تا نسبت به فروکش و خاموش کردن سریع تر آتش اقدام شود.
وی افزود : با اقدام به موقع آتش نشانان این آتش سوزی خاموش شد و از سرایت آن به بناهای مجاور پیشگیری به عمل آمد .
وی با بیان این که علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه جعبه تقسیم نصب شده در پشت بام بوده ، اظهار کرد: متاسفانه با توجه به نبود دیوار آتش بر و اتصال پشت بام های چوبی، ۲ باب منزل مسکونی در آتش سوخت که میزان خسارت وارده در دست بررسی است.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت دارای ۱۲ ایستگاه آتش نشانی است، بر اساس آخرین آمار، تعداد نیروها در این سازمان ۳۲۷ نفر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه