رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان گیلان خبر داد؛

خودروهای شرکت کننده در رالی خانوادگی وزارت ورزش کشور وارد گیلان شدند

خودروهای شرکت کننده در رالی خانوادگی وزارت ورزش و جوانان کشور روز پنجشنبه از تهران وارد استان گیلان شدند.

خودروهای شرکت کننده در رالی خانوادگی وزارت ورزش کشور وارد گیلان شدند

به گزارش ۸دی، رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان گیلان در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت: مسابقات اتومبیلرانی رالی خانوادگی جانبازان و ایثارگران وزارت ورزش و جوانان کشور، از صبح امروز از تهران آغاز شد.

محسن واحدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت های اتومبیلرانی رالی خانوادگی وزارت ورزش و جوانان، حدود ۱۳۰ خودرو حضور دارند.

وی اظهار کرد: اکثر شرکت کنندگان در این رالی، با خانواده های خود در این دوره از مسابقات حضور یافته اند که این امر سبب جذابیت بیشتر این دوره از رقابت ها شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس هم اینک اولین خودروی حاضر در این رالی خانوادگی ، از تهران وارد استان گیلان و شهرستان رودبار شده است.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان گیلان بیان کرد: شرکت کنندگان در این رالی خانوادگی ، از مسیر امامزاده هاشم رشت به سمت آستانه اشرفیه خواهند رفت و پس از آن به منطقه زیباکنار رشت می روند که مرحله رفت این مسابقات به اتمام خواهد رسید.

واحدی اضافه کرد: شرکت کنندگان رالی خانوادگی وزارت ورزش و جوانان کشور پس از یک روز استراحت ، مرحله برگشت این رقابت ها را از روز شنبه و از مسیر زیباکنار رشت به سمت تهران آغاز خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از اتمام این مرحله ، امتیازات خودروهای شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در هر ۲ مرحله رفت و برگشت محاسبه و نفرات برتر انتخاب می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه