عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان ؛

به بهانه ی سرمایه گذاری از منابع گیلان سوءاستفاده شده است

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان گفت: آنها که به گیلان می آیند سرمایه گذاری نمی کنند بلکه از منابع استان سوءاستفاده می کنند.

به بهانه ی سرمایه گذاری از منابع گیلان سوءاستفاده شده است

به گزارش ۸دی، اصغر شکرگزار شهردار اسبق رشت و عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان عصر امروز در نشست گفتمان انقلاب اسلامی، ضروردت وحدت و انسجام نیروهای انقلاب که با حضور مدیران ادوار استان گیلان در رشت برگزار شد اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم خودمان را مطرح کنیم، این جای امیدآوری است که تعدادی جمع شده اند تا تعاونو علی البر کنند.

وی با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است آخرت ماست تصریح کرد: از زمان دانشجویی به انقلاب وصل شدیم و اکنون نیز پشتیبان انقلابیم، هر کجا انقلاب به ما نیاز داشته باشد وظیفه ی ما بعنوان مسلمان دفاع است.

شهردار سابق رشت ولایت فقیه را از مبانی مهم انقلاب دانست و افزود: ما در این زمینه تجربه ی تلخی از نشناختن علی (ع)داریم که درنهایت موجب سقوط نظام شد ما دیگر نباید بگذاریم این حکومت که بر مبنای تشیع علوی است از بین برود اگر هرجا احساس کردیم این توجه در ما ضعیف شده پایه های دیگر هم ضعیف می شود.

شکرگزار دوری از اشرافیگری و تفکر شیعی را از اهداف مجمع انقلاب دانست و گفت: انقلابیگری و مقابله با فساد و شایسته سالاری و تلاش در جهت کاهش تمرکز قدرت در راس کار از مبانی مهم جبهه است.

وی با بیان اینکه کسانی که به گیلان می آیند برای سرمایه گذاری نمی آیند بلکه برای سواستفاده از منابع گیلان و منافع شخصی به گیلان می آیند اظهار کرد: چرا باید به استان گیلان اینگونه نگاه شود؟ پمپ بنزین های گیلان را با قیمت یک سوم واگذار کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه باید مطالبات مردم گیلان در این جبهه مطرح شود خاطر نشان کرد: در دوره های قبل و فعلی این شایسته سالاری رعایت نشده است هرکسی خودش آمده فرماندار و مدیر شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان ضمن بیان اینکه افراد شایسته را یک جمعی باید انتخاب کند گفت: با اینکه سعی کردیم به نزدیکان مقام ارشد استان این را بگوییم ولی باز اینکار را کردند فردای قیامت چگونه جواب شهدا را خواهند داد ، فکر نکنند اگر برای انقلاب کاری کردند امروز باید همه چیز در دست آنها باشد شاید امروز آنگونه نباشند.

وی با بیان اینکه فساد از بالاست نه از سوی کارمندان تصریح کرد: مدیران ارشد فسادهای زیاد دارند ، چقدر دستپاچه مال دنیا هستیم مگر یک نفر از زندگی چه میخواهد و چقدر خرج دارد.

شکرگزار اخلاق مداری در میدان سیاست کشور را همانند آمریکا دانست و افزود: همه  در سایت های مختلف بی احترامی کرده و تهمت می زنند ظرفیت ها در حال کم شدن است، استکبار ستیزی در این دوره کمرنگ شده است در صورتی که بنابر فرمایشات رهبر انقلاب هرجا نیاز است باید قدرت نمایی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه