در همایش مدیران ادواری گیلان صادر شد؛

بیانیه حمایت جمعی از مدیران ادواری استان گیلان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

جمعی از مدیران ادواری استان گیلان ضمن صدور بیانیه ای حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

بیانیه حمایت جمعی از مدیران ادواری استان گیلان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

به گزارش ۸دی، جمعی از مدیران ادواری گیلان عصر امروز در همایش مدیران ادواری استان در رشت، ضمن صدور بیانیه ای حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با استعانت از خداوند متعال  تمسک به ائمه معصومین (ع) و با درود بر روح پرفتوح امام راحل، بنیانگذار جمهوری اسلامی و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم.

اکنون که با عنایت ذات احدیت و فداکاری ملت بزرگ ایران و پرچمداران ولایت مطلقه فقیه، انقلاب بزرگ اسلامی ملت ایران به عمر چهل ساله خود نزدیک می شد و قدرت روز افزون آن ستمدیدگان و مظلومان جهان را به آینده درخشان خود امیدوار و دشمنان اسلام و انقلاب را خشمگین کرده است، به فرموده امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب، اتحاد شوم دشمنان داخلی و خارجی حادثه جنگ احزاب صدر اسلام را تداعی می کند.

در چنین شرایطی، طرفداران جبهه حق باید تحت پرچم ولی امر مسلمین و نائب امام عصر ارواحنا الفداه صفوف خود را یکچارچه و مستحکم سازد.

همان گونه که انقلاب اسلامی ایران با حضور و اراده آحاد مردم شکل گرفت و به پیروزی رسید، اکنون نیز که کشور با چالش هایی نظیر افزایش بیکاری، رکود و بی رونقی فضای کسب و کار در جامعه، رواج روحیه اشرافی گری و رفاه طلبی گروهی از مسئولان و فساد اقتصادی در برخی نهادهای دولتی و عمومی مواجه است، می باید، با پرهیز از تقدم منافع حزبی و جناحی خود بر اولویت های مردم، چاره کار را در بازگشت به آرمان های انقلاب اسلامی و نقش کارساز مردم انقلابی و بصیر ایران جست و جو کرد.

از این رو ایجاد ساز و کار اثربخش برای استفاده از نقش بدنه مردم در کارآمدسازی نظام اجرایی کشور موضوعی است که باید در آستانه شکل گیری آرایش های انتخاباتی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد. در چنین رویکردی شکل گیری «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» ایده ای است که می تپاند آحاد جامعه را به آینده ای روشن و مدیریت مبنی بر الگوی اسلامی_ایرانی بیش از پیش امیدوار سازد.

ما جمعی از مدیران ادواری استان گیلان با توجه به اولویت ها و نیاز فوری کر به خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات آن ها در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و مقابله با فساد در لایه های اداری کشور تاکید داشته و داریم و نظر به اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» و مواضع و اهداف اعلام شده، حمایت همه جانبه خود را از این جبهه اعلام کرده، آمادگی کامل خود را در ارائه ظرفیت های نیروهای انقلابی این استان در خدمت مواضع و اهداف این مجموعه انقلابی اعلام میکنیم.

والسلام

 

انتهی پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه