حاشیه حضور نماینده تالش بزرگ در برنامه خانه ملت؛

مجیزگویی شبکه باران یا سو استفاده نزدیکان شکری؟ + عکس

شکری در حالی پاسخگوی سوالات مردمی در برنامه خانه ملت بود که برخی از افراد مصاحبه شونده به عنوان مردم عادی، از نزدیکان وی بوده اند.

مجیزگویی شبکه باران یا سو استفاده نزدیکان شکری؟ + عکس

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، در روزهای اخیر برنامه های محمود شکری در شبکه باران حاشیه ساز شد.

در آخرین برنامه، محمود شکری میهمان برنامه خانه ملت بود. از جمله بخش های این برنامه پخش سوالات مردمی بود اما در کمال تعجب برخی از کسانی که تحت عنوان مردم با آنان مصاحبه شده بود، از حامیان یا نزدیکان این نماینده مجلس بودند.

بررسی تصاویر موجود از نماینده تالش بزرگ در زمان انتخابات نشان می دهد برخی از این افراد که تحت نام مردم عادی به طرح سوالاتشان از شکری پرداخته اند، از حامیان و نزدیکان وی در دوره انتخابات بوده اند.

در روزهای اخیر برخی رسانه ها در شبکه های اجتماعی از تکرار این اتفاق در برنامه های قبلی این نماینده مجلس نیز خبرهایی مخابره کرده اند.

سوال اساسی این است که دست اندرکاران برنامه های شبکه باران سعی در مجیزگویی نمایندگان دارند یا نماینده تالش و اطرافیانش در انتخاب چنین افرادی برای مصاحبه های مردمی دخیل بوده اند؟

پاسخ هر چه باشد انتظار بحق مردم در شرایطی که غالب مسئولین از جمله شکری از برگزاری جلسات پرسش و پاسخ (که از جمله وعده های وی بوده است) شانه خالی می کنند، این است که برنامه های صدا و سیما با مصاحبه واقعی با مردم کوچه و حیابان منعکس کننده دغدغه های واقعی آنان باشد.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه