در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز؛

کارگران شهرداری ماسال ۸ ماه اضافه کار نگرفته اند

در حالی که کمتر از دو هفته به پایان سال ۹۵ باقی است کارگران شرکتی شهرداری ماسال قریب به ۸ ماه از اضافه کارشان را دریافت نکرده اند.

کارگران شهرداری ماسال ۸ ماه اضافه کار نگرفته اند

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، کارگران شرکتی شهرداری ماسال قریب به ۸ ماه است که اضافه کار دریافت نکرده اند.

این کارگران که غالبا راننده ها و رفتگران شهری محسوب می شوند حقوق ناچیزی دارند و گذران زندگی‌شان در صورت عدم دریافت اضافه کار به سختی است.

یکی از این کارگران با تاکید بر اینکه نباید هویتش فاش شود گفت: اگر احدی از مسئولین بداند که ما شرایط سختمان را به جایی گزارش کرده ایم ممکن است تحت فشار قرار گیریم.

وی افزود: ماه هاست اضافه کار نگرفته ایم . وقتی چیزی نزدیک به ۴۰ درصد درآمد ماهیانه ما مربوط به اضافه کار است، چطور میتوان بدون دریافت این بخش از پولمان زندگی را چرخاند؟ داریم به روزهای پایانی اسفند ماه نزدیک می شویم و هیچ قولی در خصوص پرداخت این معوقات به ما نداده اند.

این کارگر شهرداری با اشاره به افتتاح پروژه های مختلف از سوی شهرداری ماسال اظهار داشت: حتی شنیده ایم که از استانداری نامه ای زده اند که حقوق کارگرها را تسویه کنید اما هنوز هیچ خبری وعده و وعید هم نیست.

وی در پایان گفت: شب عید هست. در این گرانی ما داریم با ماهی ۹۰۰ تومان زندگی می‌کنیم. مشکلات دیگر مثل دوا و دکتر که بماند. امیدواریم شهرداری به دادمان برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه