نماینده مردم رودبار و منجیل:

کارگران جایگاه‌های پمپ بنزین رودبار اخراج شدند

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی به واگذاری جایگاه‌های سوخت‌رسانی به بخش خصوصی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تمام کارگران جایگاه‌های پمپ بنزین رودبار اخراج شدند.

کارگران جایگاه‌های پمپ بنزین رودبار اخراج شدند

به گزارش ۸دی، منوچهر جمالی عصر امروز (سه شنبه) در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گیلان با اشاره به مصوبه احداث پتروشیمی لوشان در سفر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق به گیلان اظهار کرد: در سفر دوم احمدی‌نژاد بر اجرای مصوبه مذکور تأکید شده است.

وی به تأکید دوباره احداث پتروشیمی لوشان در سفر حسن روحانی به گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون دو جلسه با سرمایه‌گذاران به منظور احداث پتروشیمی مذکور در رودبار برگزار شده است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت‌رسانی این شهرستان به بخش خصوصی واگذار شده است، تصریح کرد: پس از واگذاری مذکور تمام کارگران در جایگاه‌های پمپ بنزین رودبار اخراج شدند.

جمالی، وجود فاضلاب را از مشکلات شهرستان رودبار خواند و بیان کرد: با وجود آب شرب نامناسب اما هنوز عملیات اجرایی سد دیورش آغاز نشده است ضمن اینکه در زمینه تولید محصول زیتون با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی بر افزایش سطح زیر کشت محصول زیتون در رودبار تأکید کرد و گفت: اصلاح باغ‌های زیتون و کنترل آفت مگس زیتون از خواسته‌های مردم رودبار است ضمن اینکه برای تامین آب باغ‌های زیتون اقدام جدی در این بخش انجام نشده است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساخت سیلوی ۱۰۵ تنی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: سیلوی مذکور برای تامین و ذخیره‌سازی محصولات مورد نیاز در رودبار احداث شده است اما اکنون غلات در اختیار آن گذاشته نمی‌شود.

جمالی به وجود مشکل در معدن کارخانه سیمان لوشان اشاره کرد و یادآور شد: اگر مشکل مذکور برطرف نشود به‌زودی کارخانه سیمان لوشان تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌آهن و آزادراه از رودبار عبور می‌کند، اظهار کرد: راه‌آهن و آزادراه برای مردم منطقه مشکلاتی را ایجاد کرده و نیاز است مسؤولان برای برطرف کردن این مشکلات اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه