محدثه فردی

نمایشگاه هنر و اقتصاد مقاومتی در پارک شهر رشت افتتاح شد + تصاویر

نمایشگاه هنر و اقتصاد مقاومتی پاتوق فرهنگی هنری، اجتماعی بسیج گیلان با حضور فرمانده ی سپاه ناحیه ی رشت افتتاح شد.

نمایشگاه هنر و اقتصاد مقاومتی در پارک شهر رشت افتتاح شد + تصاویر

به گزارش هشت دی، افتتاحیه نمایشگاه هنر و اقتصاد مقاومتی پاتوق فرهنگی هنری، اجتماعی بسیج گیلان با حضور فرمانده ی سپاه ناحیه ی رشت، شهردار منطقه و جمعی از بسیجیان و هنرمندان پاتوق فرهنگی بسیج در ورودی درب اول پارک شهر رشت برگزار شد.

سرهنگ مجید دوهندو فرمانده ی سپاه ناحیه ی رشت در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت هنرمندان پاتوق بسیج اظهار داشت: اقتصاد معنایش معیشت مردم است که ممکن است به وابستگی انسان، دولت و ملت منجر شود.

وی با بیان اینکه وابستگی در هر مسئله ای منفور است افزود: وابستگی باعث می شود آن چه که به آن نیازمندیم را از دیگری طلب کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه به وابستگی صد در صدی  ایران در زمان شاه ملعون اشاره کرد و یادآورشد: ایرانی که روزی قادر به ساخت کوچکترین وسیله ای نبود امروز با شعار خود کفایی به قدرت ساخت تجهیزات و وسایل در بسیاری از زمینه ها رسیده است که این بسیار حائز اهمیت است.

دوهندو به تبیین ویژگی های اقتصاد مقاومتی پرداخت و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی در بحران بتوانید خود را مصون دارید، که اگر محقق شود از مشکلات عبور کرده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه ی رشت با تصریح نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج وامهای زیادی را به بسیجیانی که آماده به کار بوده اند پرداخت کرده است تا با اهتمام در تولید، به خودکفایی اقتصادی کمک کنند.

دوهندو با بیان اینکه ما می خواستیم فروشگاهی آماده کنیم تا تولیدات بسیجیان را بی واسطه خریداری کرده و به فروش برسانیم افزود: این طرح به دلیل سوء مدیریت به فرجام نرسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه ی رشت در پایان از تولیدات هنرمندان در این نمایشگاه تقدیر کرد و فعالیت آنها را ارزشمند و همچنین نمونه ی بارز اقتصاد مقاومتی دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه