در سال اقتصاد مقاومتی انجام شد؛

درب چرمی با قفل برقی جدیدترین شاه‌کار مسئول گیلانی / رهبر انقلاب: فضا را تجملاتی نکنید

یک مسئول ماسالی در آخرین تغییرات اتاق کارش در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، درب معمولی را با درب چرمی با قفل برقی تعویض کرد.

درب چرمی با قفل برقی جدیدترین شاه‌کار مسئول گیلانی / رهبر انقلاب: فضا را تجملاتی نکنید

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، یکی از مدیران شهرستان ماسال به تازگی درب اتاقش را تعویض کرد.

این مسئول که پیش از این هم همزمان با سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، سابقه تغییرات بی علت و هزینه‌زا در اتاقش را دارد، در جدیدترین اقدام درب اتاقش را تغییر داده و به صورت چرمی با قفل برقی در آورده است.

این اقدامات در حالی صورت می گیرد که این اتاق مدتها به صورت معمول وجود داشت و هیچ مشکلی نه برای مسئولین سابق و نه  ارباب رجوع وجود نداشت.

پیش از این هم ماسال نیوز نسبت به تغییرات مسئولین در وضعیت ظاهری محیط کار تذکر داده بود. در این خصوص قطعا سخنان رهبر انقلاب فصل الخطاب است. رهبر انقلاب ۴ دی سال ۷۸ درباره اشرافیگری مسئولین و رسیدگی بی مورد به فضای کارشان در دیدار با کارگزاران نظام فرموده بودند:

« وقتی شما جلوی چشم مردم، وضع اتاق و دفتر و محیط کار و محیط زندگی را آن‏چنانی می‌کنید، این یک درس عملی است و هرکسی این را می‏‌بیند، بر او اثر می‌گذارد. حدّاقل این را باید رعایت کرد. فضا را، فضای تجمّلاتی و تجمّل‏گرایی و عادت کردن به تجمّل قرار ندهیم؛ چون امروز اگر این روحیه تجمّل‏گرایی در جامعه ما رواج پیدا کند ـ که متأسفانه تا میزان زیادی هم رواج پیدا کرده است ـ بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و اخلاقی کشور اصلاً حل نخواهد شد

… در شرایط کنونی ما، باید اولویّت داشته باشد. بدون اولویّت، هزینه کردن جایز نیست. بعضیها در محیط کارشان و در دفترشان بعضی کارها را می‌کنند؛ بعضی سمینارها و بعضی از اجتماعات و دعوتها و مهمانیها و سفرها را برگزار می‌کنند؛ بلاشک اینها فوایدی هم دارد؛ اما این فایده داشتن کافی نیست. در حالی که درآمدهایمان محدود و نیازهایمان بسیار زیاد است، باید اولویّتها را رعایت کنیم

ایشان همچنین در دیدار با مردم گیلان در اردیبهشت ۸۰ فرمودند:

«افزون طلبی برای مسئولان ممنوع است. مشی اشرافیگرایانه برای مسئولان کشور، نقطه ضعف به شمار می‏‌آید

 

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه